Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 112 van 252 EersteEerste ... 1262102110111112113114122162212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.111 t/m 1.120 van 2514
    Senior Member

Standaard

Voorlopig staat uitbreiding laag. Ik heb een Ampeg 410 HE besteld en die is ook niet geheel gratisch. (Helemaal niet zeg maar...)

Later wil ik er een Korg DTR-1 en een X2 wireless in hebben, maar dat komt nog.

Knorren, yes, heel droog geluid maar ook heel warm enkel door knopjes te draaien. 480W is meer dan zat, plus dat je bij GK erg veel headroom hebt.

Die 'antennes' zijn inderdaad enkel lampjes van de Furman. Ach, het is dat het erop zit maar echt gebruiken doe ik het niet. Het is wel handig hoor als je een knop moet draaien op een donker podium maar verder?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roro92 Bekijk bericht
    Die 'antennes' zijn inderdaad enkel lampjes van de Furman. Ach, het is dat het erop zit maar echt gebruiken doe ik het niet. Het is wel handig hoor als je een knop moet draaien op een donker podium maar verder?
    hij had 't volgens mij over de lampen die ik ook eerst voor antennes aan zag, op de achtergrond (ikea'ish.. of beledig ik nu een andere designer?)
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Ikea'ish klopt.

Als m'n speakerkast er bij is zal ik die er ook bij zetten, tof setje .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    hij had 't volgens mij over de lampen die ik ook eerst voor antennes aan zag, op de achtergrond (ikea'ish.. of beledig ik nu een andere designer?)
    Ben blij dat ik niet de enige was (inderdaad die aan de achterkant)...

@Roro:
    wat voor muziekstijl(en) speel je? en wat voor cab heb je nu dan?

Senior Member

Standaard

Ik heb op het moment helaas geen cab. Ik heb een tijdje gespeeld over de speaker van m'n combo die ik verkocht heb. Ik had de kans 'm te verkopen en ik had dat niet nogmaals gehad denk ik. Dan maar een week of twee zonder amp . Er staat hier in huis nog een Roland cube 30 dus ik kan wel spelen...

Ik speel voornamelijk (skate)punk en punkrock, maar heb geen band op het moment, we zoeken nog een drummert.

Denk the Offspring, Fall out Boy, Green Day, Paramore, +44, Blink 182, Bad Religion, No Fun At All en ga maar door .

Voornamelijk met plectrum op een Ibanez ATK.
    Laatst gewijzigd door Roro92; 11 januari 2009 om 14:52

Standaard

omdat er gevraagd was naar foto's van mn oude rack en ik er pas aan dacht ze te maken toen ik alles eruit gesloopt had heir wat foto's van hoe het nieuwe rack gaat worden...

Op de CAE 3+ preamp komt met klittenband een midi switcher en de bekabeling allesmaar vast op de bovenkant geplakt met gaffa.

Hier komt het midi gedeelte.

De lange kabel geeft straks ook 9v aan het zelfbouw midi pedaal via de Z11 en erboven komt een G-force.

De mixer komt in het rack voorstaand rechts zodat het signaal zoveel mogelijk aan die kant zit. Helaas is het bij de Preamp net andersom anders was het nog netter

morgen hoop ik de mixer te krijgen en gaan we weer een stapje verder...
    Laatst gewijzigd door Nocki; 14 januari 2009 om 22:29
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

hoei! 'zelfbouw Midi'-pedaal?
    FC400 rev. 2 ? of meer iets in de richting van zo'n RJM Mastermind (denk dat All Access-achtige, GCP-/RS-10 of Liquid Foot (vind ik wel Nocki-waardig) te groot zijn voor jouw doel?
    zo'n Axess Elec MFC-5 zou toch prima zijn voor jouw wensen.. ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    omdat er gevraagd was naar foto's van mn oude rack en ik er pas aan dacht ze te maken toen ik alles eruit gesloopt had heir wat foto's van hoe het nieuwe rack gaat worden...

Op de CAE 3+ preamp komt met klittenband een midi switcher en de bekabeling allesmaar vast op de bovenkant geplakt met gaffa.

Hier komt het midi gedeelte.

De lange kabel geeft straks ook 9v aan het zelfbouw midi pedaal via de Z11 en erboven komt een G-force.

De mixer komt in het rack voorstaand rechts zodat het signaal zoveel mogelijk aan die kant zit. Helaas is het bij de Preamp net andersom anders was het nog netter

morgen hoop ik de mixer te krijgen en gaan we weer een stapje verder...
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Standaard

nee het wordt eerder iets kleiners

In een deksel van een 4he flightcase past precies het pedaal uit dit topic:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=106435&page=3

dat ben ik dus aan het maken. Hij wordt door phantom voeding aangestuurd en ook geef ik mn Wah er straks stroom mee....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    nee het wordt eerder iets kleiners

In een deksel van een 4he flightcase past precies het pedaal uit dit topic:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=106435&page=3

dat ben ik dus aan het maken. Hij wordt door phantom voeding aangestuurd en ook geef ik mn Wah er straks stroom mee....
    hoe kon ik 't vergeten, je dekselboard!
    hou ons op de hoogte !

Standaard

dit is m dus...

Nu gauw de 2e maken. Deze komt waarschijnlijk standaard in het oefenhok te liggen...

de 2e ga ik proberen te maken met wat extra CC knoppen erop en dan kijken of ik m in ene nogkleinere behuizing krijg

Stroom krijgt ie van de ENGL Z11... best grappigwant de pin layout is heel anderes dan normaal dus dat moest ik even uitzoeken....

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten