Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 246 van 622 EersteEerste ... 146196236244245246247248256296346 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.451 t/m 2.460 van 6220

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Mooie Les Pauls hoor, maar waarom 2 gitaren met Blackouts, en dan beide les pauls? Bij die zakk wylde past het goed, maar vanwaar de keuze om ze ook in je Custom te stoppen? Klinken ze nu niet heel erg hetzelfde?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Mooie Les Pauls hoor, maar waarom 2 gitaren met Blackouts, en dan beide les pauls? Bij die zakk wylde past het goed, maar vanwaar de keuze om ze ook in je Custom te stoppen? Klinken ze nu niet heel erg hetzelfde?
    ik had eerst mijn witte les paul en heb daarna de zakk wylde gekocht, vervolgens heb ik er blackouts in gedaan en een paar maanden later kwam de custom in huis. nadat ik die pups zo geweldig vond klinken heb ik ze ook maar in mijn custom gedaan zodat ie net wat ruiger is.

hij klinkt absoluut niet hetzelfde als mijn zakk wylde. zowieso heel ander hout

de zakk wyle heeft maple top en maple toets, de custom mahony top en ebben toets. ook speelt de custom veel lekkerder.

maar allebei wel even ruig en ze lijklen qua sound inderdaad op elkaar. daarom denk ik dat ik de zakk wylde sig weg doe maar dat mag niet van m'n ouders

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    ik had eerst mijn witte les paul en heb daarna de zakk wylde gekocht, vervolgens heb ik er blackouts in gedaan en een paar maanden later kwam de custom in huis. nadat ik die pups zo geweldig vond klinken heb ik ze ook maar in mijn custom gedaan zodat ie net wat ruiger is.

de zakk wyle heeft maple top en maple toets, de custom mahony top en ebben toets. ook speelt de custom veel lekkerder.

maar allebei wel even ruig en ze lijklen qua sound inderdaad op elkaar. daarom denk ik dat ik de zakk wylde sig weg doe maar dat mag niet van m'n ouders
    Heu, je mag geen gitaar weg doen? Mijn ouders zouden willen dat ik er minder geld aan uit gaf! Ik zou persoonlijk de Zakk Wylde houden voor metal ed., de studio zo houden, en een set P90 in humbucker formaat in de custom drukken, heb je 3 compleet verschillende geluiden! Metal, rock/pop, en een lekker bluesy geluid..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Heu, je mag geen gitaar weg doen? Mijn ouders zouden willen dat ik er minder geld aan uit gaf! Ik zou persoonlijk de Zakk Wylde houden voor metal ed., de studio zo houden, en een set P90 in humbucker formaat in de custom drukken, heb je 3 compleet verschillende geluiden! Metal, rock/pop, en een lekker bluesy geluid..

de studio les paul gaat nooit meer weg, dat is mijn vaste *les paul geluid* klinkt absoluut heerlijk! mijn custom gaat ook absoluut niet meer weg, droom gitaar.

p90's zal ik bijna niet gebruiken. het liefst verkoop ik de zakk wylde en koop ik een mooie jackson of musicman erbij maar mijn ouders willen dat niet , omdat ik teveel geld heb uitgegeven aan gear

Senior Member

Standaard

Pannekoek, zonde van die blackouts in die mooie custom man!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Pannekoek, zonde van die blackouts in die mooie custom man!
    Je bedoelt andersom neem ik aan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht

maar allebei wel even ruig en ze lijklen qua sound inderdaad op elkaar.
    Euh, spreek je jezelf nu niet enorm tegen zo?

Anyway, toffe Custom, maar jammer dat er nu van die rare SD's in zitten .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Euh, spreek je jezelf nu niet enorm tegen zo?

Anyway, toffe Custom, maar jammer dat er nu van die rare SD's in zitten .
    ze zijn allebei ruig, maar niet hetzelfde haha. mn custom onderscheid ik qua feel en geluid zo van de zakk wylde

Standaard

Ah man wat verpruts je die custom op deze manier.

En dan dat orange stoplicht. Haal dat ding eraf man

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten