Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 904 EersteEerste ... 1826272829303878128528 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 9036
    Senior Member

Standaard

Die hondo kunnen goede gitaren zijn. Zitten in deze serie bijna altijd dimarzio's in.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    Die hondo kunnen goede gitaren zijn. Zitten in deze serie bijna altijd dimarzio's in.
    niet bij die, chromen kapjes is nephumbuckers.

Senior Member

Standaard

Zo ver had ik nog niet gekeken moet ik eerlijk toegeven. dan zijn het inderdaad van die enkelspoels elementen in een groot kapje. Dan moet je er maar met een boogje omheen lopen.

Hoewel ik ooit eens een hondo heb gehad met die nephb's en die klonk heel p90 achtig zal ik maar zeggen niet eens heel erg onaardig. Maar meestal is de kwaliteit van de gitaar ansigh bij die versies met die nephb's een stuk minder dan die met de dimarzio's.

Of is dat exemplarisch wietse?
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Noem mij paranoïde, maar wat zitten die tuners vreemd op de headstock!

en het logo zit niet goed, een nepperd volgens mij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Standaard

Zo ver had ik nog niet gekeken moet ik eerlijk toegeven. dan zijn het inderdaad van die enkelspoels elementen in een groot kapje. Dan moet je er maar met een boogje omheen lopen.

Hoewel ik ooit eens een hondo heb gehad met die nephb's en die klonk heel p90 achtig zal ik maar zeggen niet eens heel erg onaardig. Maar meestal is de kwaliteit van de gitaar ansigh bij die versies met die nephb's een stuk minder dan die met de dimarzio's.

Of is dat exemplarisch wietse?
    zijn dezelfde gitaren alleen met andere elementen, en die neppers kunnen verdomd mooi klinken, vaak zelfs zo goed dat als je niet zegt dat het neppers zijn ze er nooit achter komen.
    sterke punt van die hondo's vind ik de hals, als je een les paul model zoekt maar de hals doorgaans te dik vindt dan moet je een oude budget koreaan of japanner met bolt on hals nemen.

en om nog effe op die advertentie terug te komen,175 euro is tegenwoordig heel normaal voor een oude hondo, dankzij de lawsuit hype.
    er stond er laatst 1 op voor dik 300 en dat is echt veel te veel.

Senior Member

Standaard

heb hier thuis nog een oude DIA liggen ook made in japan erg mooi door de triple binding ronde nvoor e nachterzijde body, hals en kop en ook van die nep HB's maar heeft een lekker aangename warme klank. Een vriend van mij heeft hem eens een tijd geleend voor wat opnames etc. Moest erg lachen toen hij vertelde dat ze heb geleend hadden om eens wat humbucker klanken op de plaat te krijgen. (hij speelde toen enkel op enkelspoelers)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    en om nog effe op die advertentie terug te komen,175 euro is tegenwoordig heel normaal voor een oude hondo, dankzij de lawsuit hype.
    Maar dit is in ieder geval een post-lawsuit Hondo 2, en zo te zien ook nog met niet-oliebad mechanieken. Dus waarschijnlijk multiplex en misschien al niet eens meer in Japan gemaakt. €125 lijkt me realistischer.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Schopje

Leuk setje voor de beginnende (blues)rocker: Marshall 5210 combo amp, Westone Thunder I (Matsumoku) gitaar: http://link.marktplaats.nl/220676420
    Zo'n gitaar heb ik laatst in handen gehad. Ik zou de messing topkam vervangen door grafiet en de electronische opzet veranderen: 2X vol. + master toon i.p.v. master vol. + 2 X toon. Verder prima degelijke 2 humbucker gitaar.

Senior Member

Standaard

vind die thunders oerlelijk maar ze zijn wel super degelijk. Heb een thunder 1 basgitaar gehad. Vind overigens niets mis met messing topkammen.

Standaard

Vind overigens niets mis met messing topkammen.
    is ook niks mis mee, messing heeft net als grafiet een zelfsmerende werking.
    is alleen wat minder gemakkelijk te bewerken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten