Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjeekes
    mooi werk
    echt heel mooi
    Dankje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorikDekkers
    dat heb je echt heel strak gedaan!

Is het een idee om de onderste 10 presets te maken en de bovenste
    10 cc's? op die manier kan je binnen een patch ook een delay een keer
    uit of aanzetten etc.

Zo werk ik met mn tonelab en dat werkt echt fantastisch, zeker live.
    Dankje. Dat kan ik met 1 druk op de knop. moet ik natuurlijk wel mn rack zo instellen dat ze de cc's herkennen. Waarschijnlijk ga ik werken met 20 presets.
    Ik heb niet zoveel effecten dat ik 10 cc's nodig heb
    Wel heb ik een hoop geluiden / overdrives. vandaar... we zien wel. nu eerst mn rack op orde
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

nice nocki! heel smooth, wat een kolos! mooi dat het werkt succes ermee!

Standaard

Hier begint het vervolg op 09-01-09.

Aangezien ik later een mooie flightcase met daarin een FC-200 en een expressie pedaal heb gekocht heb ik de FC-400 eigenlijk nooiht gebruikt... ook zijn de loopers die ik gepland had eigenlijk nooit wat geworden en is alles wat anders gelopen dat ik dacht.

De flightcase met de FC-200 en het expressie pedaal ga ik verkopen omdat ik met zo min mogelijk cases wil sjouwen en de 2 expressie pedalen nooit gebruik. Daarom breek ik de FC-400 af en bouw 1 klein midi pedaal zonder expressie pedalen.
    Deze past netjes in een deksel van mn 4He fllightcase zodat ie altijd makkelijk mee kan.
    Aan de zijkant zal ik een 9 volt voeding bouwen zodat ik mn Wah pedaal van mn rackwah(die in een andere case zit en niet altijd meegaat) daarop kan aansluiten als dat nodig is.

Van het midi gedaalte wat dan over is wil ik dan later een midi pedaal bouwen wat waarschijnlijk niet gebruikt gaat worden maar wat ik wel altijd eens heb willen doen met boven de bovenste 6 knoppen, 6 knoppen om de CC's aan te sturen die ik tot nu toe nooit gebruikt heb...

De FC-200 zoals die nu is. Ook deze moet netjes afgewertk gaan worden als tie klaar is. Ik heb alles zo precies mogelijk en klein mogelijk gemaakt en het past fantastisch in het deksel!

Hier naast het deksel waar die straks met klittenband in bevestigd word.

Senior Member

Standaard

wat een geweldige oplossing, had al eerder n bassistenrack gezien met wahwah+midicontroller in deksel van 'n 4he rack..

nice..!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Hier begint het vervolg op 09-01-09.

Aangezien ik later een mooie flightcase met daarin een FC-200 en een expressie pedaal heb gekocht heb ik de FC-400 eigenlijk nooiht gebruikt... ook zijn de loopers die ik gepland had eigenlijk nooit wat geworden en is alles wat anders gelopen dat ik dacht.

De flightcase met de FC-200 en het expressie pedaal ga ik verkopen omdat ik met zo min mogelijk cases wil sjouwen en de 2 expressie pedalen nooit gebruik. Daarom breek ik de FC-400 af en bouw 1 klein midi pedaal zonder expressie pedalen.
    Deze past netjes in een deksel van mn 4He fllightcase zodat ie altijd makkelijk mee kan.
    Aan de zijkant zal ik een 9 volt voeding bouwen zodat ik mn Wah pedaal van mn rackwah(die in een andere case zit en niet altijd meegaat) daarop kan aansluiten als dat nodig is.

Van het midi gedaalte wat dan over is wil ik dan later een midi pedaal bouwen wat waarschijnlijk niet gebruikt gaat worden maar wat ik wel altijd eens heb willen doen met boven de bovenste 6 knoppen, 6 knoppen om de CC's aan te sturen die ik tot nu toe nooit gebruikt heb...

De FC-200 zoals die nu is. Ook deze moet netjes afgewertk gaan worden als tie klaar is. Ik heb alles zo precies mogelijk en klein mogelijk gemaakt en het past fantastisch in het deksel!

Hier naast het deksel waar die straks met klittenband in bevestigd word.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

niets zo veranderlijk als nocki! geweldig! Ben benieuwd wat het wordt!

Senior Member

Standaard

Nocki,

briljante oplossing! Ik ben benieuwd of zoiets ook met een Behringer FCB zou kunnen (en dan de twee expression pedals los).

Heb je ook gutshots?

Standaard

Gutshots heb ik nog niet want ik ben nu nog echt bezig met de behuizing zelf...

Als deze klaar is heb ik natuurlijk nog een fc-200 binnenwerk over en daar wil ik er nog 1 van bouwen maar dan in een losse case met wat CC knoppen aangesloten op de jacks.
    Ik heb de Behringer ngo niet aan de binnenkant gezien dus ik heb geen idee. Met de FC-200 is het in ieder geval geen probleem.

Standaard

Dit is m geworden...

Hij krijgt zn stroom van de ENGL Z11 dus dat koste even wat hoofdbrekens om dat goed te krijgen. De ENGL Z11 gebruikt niet de normale pin layout dus dat moest even uitgezocht worden...
    Laatst gewijzigd door Nocki; 15 januari 2009 om 22:08

Standaard

We zijn nog een stapje verder... na wat solderen en rommelen heb ik nu de op de onderste 5 alle 5 de presets en alles op de bovenste rij als CC... werkt erg leuk en goed met mn nieuwe combinatie...
    Laatst gewijzigd door Nocki; 21 januari 2009 om 12:30

Senior Member

Standaard

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten