Oorspronkelijk geplaatst door
Nocki
Hier begint het vervolg op 09-01-09.
Aangezien ik later een mooie flightcase met daarin een FC-200 en een expressie pedaal heb gekocht heb ik de FC-400 eigenlijk nooiht gebruikt... ook zijn de loopers die ik gepland had eigenlijk nooit wat geworden en is alles wat anders gelopen dat ik dacht.
De flightcase met de FC-200 en het expressie pedaal ga ik verkopen omdat ik met zo min mogelijk cases wil sjouwen en de 2 expressie pedalen nooit gebruik. Daarom breek ik de FC-400 af en bouw 1 klein midi pedaal zonder expressie pedalen.
Deze past netjes in een deksel van mn 4He fllightcase zodat ie altijd makkelijk mee kan.
Aan de zijkant zal ik een 9 volt voeding bouwen zodat ik mn Wah pedaal van mn rackwah(die in een andere case zit en niet altijd meegaat) daarop kan aansluiten als dat nodig is.
Van het midi gedaalte wat dan over is wil ik dan later een midi pedaal bouwen wat waarschijnlijk niet gebruikt gaat worden maar wat ik wel altijd eens heb willen doen met boven de bovenste 6 knoppen, 6 knoppen om de CC's aan te sturen die ik tot nu toe nooit gebruikt heb...

De FC-200 zoals die nu is. Ook deze moet netjes afgewertk gaan worden als tie klaar is. Ik heb alles zo precies mogelijk en klein mogelijk gemaakt en het past fantastisch in het deksel!

Hier naast het deksel waar die straks met klittenband in bevestigd word.
Favorieten/bladwijzers