Als jij het denkt te horen is dat prima hoor. Het enige wat je zou kunnen horen zijn kamfilter effecten. Stereo gaat eigenlijk wat verder dan je denkt, zoals jij het nu gebruikt is het meer dual mono. Maar surround zullen we het maar helemaal niet over hebben, want daar heb je duidelijk helemaal geen kaas van gegeten.
Het is onmogelijk om geen vervorming te hebben. De speakers vervormen al als een gek. Maar die vervorming noemen ze bij speakers, de sound. Als ze niet zouden vervormen zou jij je versterker nergens naar vinden klinken.
Maar ik zie dat je nog niet zo lang echt actief lid bent dus het is je vergeven. Kijk eens goed rond op het forum en laat je verlichten door de ervaren gitaarnetleden.
Verder hoef je woorden niet met HOOFDLETTERS te typen, dat is nogal storend.
Tevens kan ik met de termen: 'dreunend laag nodig gillende mids en beendersplijtend hoog' niet zoveel. Dit klinkt meer als een gevalletje: ik wil meer laag, mid en hoog. In mijn wereld noemen mensen dat gewoon 'harder'.
Succes met het verneuken van de balans in je band door je medegitarist weg te blazen. Dat zal de gezelligheid in de band bevorderen.
Favorieten/bladwijzers