Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 102 van 341 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.011 t/m 1.020 van 3402
    Senior Member

Standaard

Ik moet mijn nieuwe tele natuurlijk ook hier posten

Laatst gewijzigd door arcane; 10 januari 2009 om 14:08

Senior Member

Standaard

Zo mijn Partocaster is (bijna) klaar , alleen nog wat afstellen.

WD onepiece maple neck
    Mighty Might body
    SD Broadcaster brug pu
    Fatbody neck pu
    Wilkinson hardware
    cts pots , Oak switch

[/IMG]

By hsmidu, shot with E2100 at 2009-01-03

By hsmidu, shot with E2100 at 2009-01-03

Als voorbeeld had hij een 55 RI , op neck pu na is dat ook redelijk gelukt.

Banned

Standaard

Ik post alvast een paar plaatjes van mijn ultime tele die waarschijnlijk rond juni/juli klaar zal zijn:

Hij heeft een mahonie body, quilted maple top, honduras palissander hals en ebben toets.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Dat zou een goeie zet zijn man! Ik heb gisteren net een setje Nocasters in mijn '62RI gepropt, het verschil mag er wel wezen.
    Vooral de brugpickup is veel afgeronder in het hoog, er is nog wel twang, maar de regen van ijspegels die die op sommige amps op kan roepen is echt absluut verdwenen. Ook heeftie veel meer body en ook mid/strakheid op de brugpickup.
    De neckpickup is ook lekker helder met genog body om heel erg lekker vol en glassy te klinken met lead, zeker met wat heavy overdrive. Ik had trouwens eerst de tonepot op alleen de brugpu gezet om die wat te kunnen temmen qua felheid en de halspu wat opener te laten zijn, nu heb ik het weer teruggezet omdat de halspu niet opener hoeft te zijn en omdat ik de brugpu nu weer met de tonepot vol open kan gebruiken.

Damn, die dingen hebben van mijn tele echt een hele veelzijdige bak met attitude gemaakt, lekker!
    Hé goede berichten Lex! Ben benieuwd, hoor 'm vast nog wel een keer.

@GG: heftig stukkie hout man!

@Franc: mooi ding maar hij glimt nog teveel voor een Tele Wat is 't voor iets?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Hier eens wat foto's van mijn tele:

Een, voor zover ik weet, standard van '88.
    Nog altijd dolblij met dit beestje, was m'n eerste gitaar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Jammer dat ik dat ogenblik gemist heb

@Luke: Thnx! Je bent welkom hem eens aan de tand te voelen, ben ook benieuwd naar die van jou!
    ... en jahoor, de nieuwe -nouja, nieuw..- japanse tele thinline is in tha house.

Grappig, de vorige had een A nummer en was uit 86, deze heeft ook een A nummer maar is uit 97, toen begon de crafted serie van Tokai dus begonnen ze weer overnieuw met de serienummers.
    Tussen de Fuji Gen en Tokai modellen zit weinig verschil zo op het eerste oog. De tokai klinkt wat dunner misschien maar niks wat messing zadels en een Duncan broadcaster niet kan oplossen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    ... en jahoor, de nieuwe -nouja, nieuw..- japanse tele thinline is in tha house.

Grappig, de vorige had een A nummer en was uit 86, deze heeft ook een A nummer maar is uit 97, toen begon de crafted serie van Tokai dus begonnen ze weer overnieuw met de serienummers.
    Tussen de Fuji Gen en Tokai modellen zit weinig verschil zo op het eerste oog. De tokai klinkt wat dunner misschien maar niks wat messing zadels en een Duncan broadcaster niet kan oplossen.
    foto's dan maar he......
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    @Franc: mooi ding maar hij glimt nog teveel voor een Tele Wat is 't voor iets?
    London City Comet.
    Ik ben er noog zuinig op en optreden doe ik op het moment ff niet

Hij staat wel in de huiskamer in de hoop dat mijn jongens hem een beetje 'gebruiken'. Ik wil er ook nog brass zadels opzetten.

Mijn volgende aankoop dit jaar wordt zeeeeeer waarschijnlijk een Gibson SG Special in worn brown, dan heb ik dat probleem van het glimmen niet
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

Werden ze in de 90's in de Tokai fabriek gemaakt? Weet je in welke fabriek ze rond 2002 werden gemaakt?
    Congrats met je Thinline trouwens! Blijven mooie gitaren. Pics please!!!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Werden ze in de 90's in de Tokai fabriek gemaakt? Weet je in welke fabriek ze rond 2002 werden gemaakt?
    Congrats met je Thinline trouwens! Blijven mooie gitaren. Pics please!!!
    Vanaf 96 of daaromtrend is alles crafted by Tokai meen ik, daarvoor dus Fuji.
    Fototoestel wordt dit weekend door een stel lange benen in laklaarzen afgeleverd.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten