geweldig! lijkt me een super pedaal! leuk om mee te rommelen... De eerste is vandaag binnen gekomen.. ik wordt weer helemaal enthouasiast!
geweldig! lijkt me een super pedaal! leuk om mee te rommelen... De eerste is vandaag binnen gekomen.. ik wordt weer helemaal enthouasiast!
Screw you guys, I'm going home!!!!
Ik heb ooit een site gevonden waarop alle boss pedaaltjes stonden. plaatjes en beschrijving van het pedaal. inclusief gegevens zoals waarom die uit is gekomen en uit welk jaar die is...
weet iemand waar ik die kan vinden. ik zoek al 2 dagen maar op de een of andere manier vindt ik m neit terug...
long way to go als je mijn Boss collectie wil evenaren.
Allen MIJ en compleet + doosje en handleiding
CE-2 (2x, waarvan 1x metalscrew)
CS-2
DM-2
DS-1
GE-7 (2x)
OC-2
PH-1r
SD-1
CS-1 Compression Sustainer (metal screw)
TW-1 Touch Wah
DD-3
FZ-2
PN-2
PQ-4
MIT en compleet + doosje en handleiding:
BD-2
EH-2
FZ-3
OD-3
TR-2
DN-2
(op de FZ-5 na heb ik dus alle 3-knops flutehead pedalen van Boss)
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.
Hmmm... Ik kom niet verder dan:
TU-2
GE-7
OD-1 (MIJ)
CE-2 (MIJ)
HM-2 (MIJ)
SD-2 (mist een knopje)
Vroeger had ik ook:
PH-2: geweldige phaser, spijt van dat ik deze verkocht heb...
CE-3: beetje te steriele chorus, CE-2 vind ik veel beter
CS-2: "uitgeleend" aan onze bassist (zie ik dus voorlopig niet terug, hij is er extreem blij mee!)
DD-6: vervangen door CarbonCopy en die is weer vervangen door een Rebote 2.5
Laatst gewijzigd door HaroldA; 4 januari 2009 om 17:12
Ik wilde ooit ook alle 2-knops flutehead Boss pedalen (MIJ) gaan verzamelen, maar daar zat o.a. de SG-1 en de SP-1 bij en dat werd me toch een beetje te gortig qua geld uitgeven. Dus zodoende heb ik ook nooit meer een OD-1 gekocht.
Die CE-3 is idd een stuk sterieler. Heb ook ooit de CH-1 gehad; leuk in stereo, maar mono o zo steriel. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die CE-5 kan klinken, vanwege z'n EQ-knopje.
Laatst gewijzigd door Speeddemon; 4 januari 2009 om 16:12
Gezocht:
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.
Boss-jes ici:
CE-1 (keeper)
CE-2 (green label, black screw)
PN-2 (keeper)
Misschien nog 'n keer 'n SD-1 (terug)kopen, voor de rest weet ik nu even geen Boss-GAS te bedenken.
Complete Boss SP-1 Spectrum (MIJ silverscrew) op Ebay! voor "slechts" 682 euro...
http://cgi.ebay.nl/AWESOME-BOSS-SPEC...1%7C240%3A1318
Gezocht:
Hihi. Dus jij was dat met die collectie. Er stond me idd bioj dat er iemand was met een collectie 2 of 3 knops boss pedaaltjes... Het gaat me er gewoon om er zoveel mogelijk te hebben tot mn Hammond pedalboard koffer vol zit ofzogewoon voor de lol... Kan ik altijd kiezen welke ik meeneem in mn pedalboardje...
Favorieten/bladwijzers