Zangeresje heeft gitaar gekochtSquier en Cube!
EDIT: Idd, ff afgezakt naar A'pen, liever daar dan bij dieje crimineel van hier int stadEn we wisten btw niet zeker of jij het was.
Zangeresje heeft gitaar gekochtSquier en Cube!
EDIT: Idd, ff afgezakt naar A'pen, liever daar dan bij dieje crimineel van hier int stadEn we wisten btw niet zeker of jij het was.
En wij moesten dus mee om het beste voor haar aan te schaffen (en natuurlijk ook te rotzooien met alle andere instrumenten in de winkel)
BACKSTAGE is coming trough
Te KOOP: ROLAND CUBE 60
Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!
BACKSTAGE is coming trough
Te KOOP: ROLAND CUBE 60
Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!
@ Valoosj: jij 'bakt' je behuizingen toch eh? Op hoeveel graden en hoelang ed. doe je dat?
Ik heb hier nog een afgedankt oventje staan...
Achja, nu weet je het weer wel. Ik dacht eerst even van 'welke pubers moeten ze hier nu weer entertainen en naar huis sturen met een slechte gitaar'
Ik bak mijn behuizingen niet. Gewoon een nachtje laten drogen.
Project #09-001: Script Phase 90
Hulde aan Nemmo voor het prachtige artwork! Er zit een blauwe LED border onder, maar daar morgen meer foto's van! (De linkse dus..)
Project #09-002: J-Effects Custom Patchbay met bijhorende 'Claritea'-Controller
Een patchbay op maat voor Nemmo met AB-switch, Tuner mute en 3 gewone 'patchlussen (of hoe dat ook noemt) en dat allemaal op afstand bestuurd door de controller, hierop wordt 9V DC aangesloten die via een stereo gitaarkabel stroom naar de patchbay stuurt, waarop deze dan weer schakelt dmv 2 12V DPDT relais. Backplate is gepolijste RVS plaat met waterslide decals... In de controller zit een permanente blauwe LED-border. Enjoy!
Morgen meer!
Favorieten/bladwijzers