Heel even een vraag, dan hoef ik geen nieuw topic te openen. Heeft iemand ervaring met de DD-7, hoe bevalt hij, en heeft een hij een spil functie, zo heette dat toch dat als je je delay uit zet hij nog ff doordelayt
Heel even een vraag, dan hoef ik geen nieuw topic te openen. Heeft iemand ervaring met de DD-7, hoe bevalt hij, en heeft een hij een spil functie, zo heette dat toch dat als je je delay uit zet hij nog ff doordelayt
Nee, ik heb mijn pedalen tussen mijn gitaar en versterker..
kan ik ze beter in m'n fx loop doen??
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Dat is idd off-topic, maar ik hap toch omdat ik verliefd ben op de DD-7. Hoe hij bevalt? Het is mn held, serieus. Wanneer je de stompbox uitdrukt terwijl de delay nog gaande is, sterft hij sneller weg dan wanneer je dat niet zou doen. Maar de delay is dus niet ineens weg!
Dit pedaal is f*kn amazing!
DIFF - www.difftheband.com
update; een jaar lang giggen laat je bepaalde zaken realiseren. Zo bromde mn board wat en dit kan minder. Daarnaast wilde ik van de ABC switch een ABY switch maken om zo de vox/marshall samen te gebruiken.
oud bord:
nieuw borD
Wat is nieuw?
- TS-9 vervangt de SD1/Equalizer
- Holy Grail erbij
- Board is nog steviger gemaakt, ik kan er nu met mijn volle gewicht op staan.
- van cordial naar mogami 2524 kabel gegaan
- binnen ind e kabels netjes opgeruimd, alles kruist elkaar in een hoek van 90 graden
- big muff zit nu tussen aby en vox.. zodat ik links het smerige van mn vox heb en rechts mn marshall
- tuner zit als eerst ivm buffer
Guitars -> Pedals -> Amps
Jah! 2 phasers.. Eigenlijk gebruik ik ze niet eens zoveel!
PH-2 had ik vroeger, toen ik enorm into incubus was (en dit speelde met mijn band), later verkocht ik alles en ging ik over op een rackje..
Bij mijn nieuwe band, waar we meer een progressieve rock kant opgaan, heb ik toen een MXR gekocht, en een PH-2 omdat ik dit vroeger zo tof vond. MXR gebruik ik vooral voor kleine woesh momenten (clean/drive).. en de PH-2 is meer als freak-apparaatje..
band.. www.myspace.com/mazenet![]()
Guitars -> Pedals -> Amps
Ik wil ook een "Paul Lenders" boardje gaan maken maar dan met een Showmaster 48 case als basis.
Waar kan ik die case het beste kopen?
Ik heb dit adres gevonden.
Lijkt me OK?
Er komt in:
- ENGL Z12 midi controller ---> aansturen van Replifex en JVM
- Ibanez WH10 wah pedaal
- Korg Pitchblack tuner
- Tubescreamer: Maxon OD808 of een OCD of nog iets anders?
Voor m'n JCM800 wil ik een booster/overdrive.
De afgelopen week heb ik een stuk of 8 overdrive/booster pedalen uitgeprobeerd en vind tot nu toe de Maxon OD808 het beste.
Deze geeft de Marshall precies die kracht en strakheid die hij nodig heeft voor een goeie portie 80/90's metal.
Dit pedaal heeft ook geen overdaad aan brom en ruis als je de gitaar stilhoudt. Iets wat m'n Ibanez OD855 wel erg doet.
De OCD heb ik helaas niet kunnen proberen omdat ie niet voorradig was.
Is de OCD geschikt op dezelfde manier als de OD808?
Zijn er nog meer pedalen die ik zou moeten testen behalve de onderstaande die ik al getest heb?
- Box of Rock ---> leuk ding!
- Hot Drive 'n' Boost ---> interessant ding maar ze schijnen een beetje brak te kunnen zijn.
- TS9 ---> bijna hetzelfde als de Maxon maar ietsje minder naar mijn idee.
- Fat Boost ---> 'k vond het niks
- RAT ---> wel redelijk, beetje dunnig
- HT Dual ---> leuk pedaal maar niet echt geschikt als booster/overdrive i.c.m. de JCM800, althans zoals ik hem zou willen gebruiken.
Volgens mij ben ik er nog 1 of 2 vergeten maar dat merken we dan wel weer.![]()
Favorieten/bladwijzers