kunnen ze dat niet gewoon allemaal standaar doen aan de achterkant?
Uit m'n hoofd 12volt. Weet niet precies hoeveel ampere. Is er iemand die kan bevestigen of het op een beetje een fatsoenlijke universele wil? Want ik zag bij thomann al een whammy adapter, maar het liefst bestel ik sowieso in NL, en dat ding moest daar 40euro kosten oid! Vind ik wel erg veel voor een adapter voor 1 pedaal.![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Je kan het proberen, maar ik vind het tricky. Dergelijke adapters zijn niet specifiek gebouwd voor 'fx-doeleinden' en kunnen soms nare bijwerkingen geven (fluiten, brommen, etc). Ik zou het eerst testen als ik jou was. Het is wel belangrijk om te weten hoeveel stroom het ding trekt. Wellicht dat een oude boss ACA adapter werkt?
Je bestelt bij newtone-online een aluminium kastje en een paar jackpluggen, en die jackpluggen verbindt je gewoon met elkaar, dus tip aan tip en sleeve aan sleeve, en dat zet je in het kastje je schroeft het kastje dicht en voila..![]()
Favorieten/bladwijzers