Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 273 van 593 EersteEerste ... 173223263271272273274275283323373 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.721 t/m 2.730 van 5928

Standaard

Ik ben inmiddels ook aan de Strat gegaan, sinds gisteren!

Een zelfbouw-Strat van Chris Teerlink (Luthiers Gitaren). Het is mn eerste Strat.

Hiervoor heb ik mn G&L Asat Classic (uit de Premier Serie) moeten verkopen; die gitaar was gewoon niet mn ding qua bespeeldbaarheid/hals etc.en kreeg daardoor te weinig speeluren.

Deze zelfbouw-Strat is 'love at first sight'. Een droomhals; voelt erg massief en natuurlijk aan. Elzen body, esdoorn hals, pallisander toets en een dijk van een toon. VEEL body in het laag/midden, genoeg hoog om gebalanceerd te klinken. De gitaar heeft een vintage vibe en klinkt vooral 'woody', met een echte 'WAUW!' factor voor die SRV achtige blues...heerlijk. Er zitten nog de stock Mighty Mite elementen in, maar daar komen in de toekomst waarschijnlijk John Suhrs of iets dergelijks voor in de plaats (als nog enige upgrade).

Ik ben er ontzettend blij mee!!

Hier een aantal pictures:

Toeschouwer

Standaard

oei, dat is een zeer mooi exemplaar.
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Senior Member

Standaard

mooie zippo en een cigg:[)

oja mooie gitaar!, mooie body.

Standaard

Nieuwe aanwinst, Eindelijk een Fender
    Een AM. strat wel te verstaan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleholic Bekijk bericht
    Ik ben inmiddels ook aan de Strat gegaan, sinds gisteren!

Een zelfbouw-Strat van Chris Teerlink (Luthiers Gitaren). Het is mn eerste Strat.

Hiervoor heb ik mn G&L Asat Classic (uit de Premier Serie) moeten verkopen; die gitaar was gewoon niet mn ding qua bespeeldbaarheid/hals etc.en kreeg daardoor te weinig speeluren.

Deze zelfbouw-Strat is 'love at first sight'. Een droomhals; voelt erg massief en natuurlijk aan. Elzen body, esdoorn hals, pallisander toets en een dijk van een toon. VEEL body in het laag/midden, genoeg hoog om gebalanceerd te klinken. De gitaar heeft een vintage vibe en klinkt vooral 'woody', met een echte 'WAUW!' factor voor die SRV achtige blues...heerlijk. Er zitten nog de stock Mighty Mite elementen in, maar daar komen in de toekomst waarschijnlijk John Suhrs of iets dergelijks voor in de plaats (als nog enige upgrade).

Ik ben er ontzettend blij mee!!

Hier een aantal pictures:

Poeh, héél mooie strat!
    jammer van de decal
    congrats!

Standaard

Dank!!

Ze speelt en klinkt fantastich.

Senior Member

Standaard

Ik zit nu te overwegen om (m.b.v. de 13e maand ) de American deluxe te bestellen in Engeland voor €927,- incl. verzendkosten.
    Deze heeft dus o.a. locking tuners evenals m'n Music Man Axis en dat bevalt me erg goed.
    MAAR ... is het verstandig om er blindelings ééntje te bestellen?
    Het is een beetje als met kleren kopen denk ik; je past het aan en als je denkt YES, dit is het, dan neem je het mee.
    Of kan ik gerust de gok wagen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik zit nu te overwegen om (m.b.v. de 13e maand ) de American deluxe te bestellen in Engeland voor €927,- incl. verzendkosten.
    Deze heeft dus o.a. locking tuners evenals m'n Music Man Axis en dat bevalt me erg goed.
    MAAR ... is het verstandig om er blindelings ééntje te bestellen?
    Het is een beetje als met kleren kopen denk ik; je past het aan en als je denkt YES, dit is het, dan neem je het mee.
    Of kan ik gerust de gok wagen?
    Ik zou eerder wat stratjes testen en dan een beeld krijgen wat de Deluxe Strats precies inhouden qua feel, bespeeldbaarheid en sound. Onderling kunnen ze behoorlijk afwijken. Je speelt en koopt toch eerder een gitaar waar je een "click" mee hebt, ipv er één blindelings te kopen?
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Ik zou eerder wat stratjes testen en dan een beeld krijgen wat de Deluxe Strats precies inhouden qua feel, bespeeldbaarheid en sound. Onderling kunnen ze behoorlijk afwijken. Je speelt en koopt toch eerder een gitaar waar je een "click" mee hebt, ipv er één blindelings te kopen?
    Ja, dat ben ik ook wel van plan, testen.
    Maar €325,- verschil is wel de moeite vind ik.
    Misschien valt er een deal te maken met de plaatselijke gitaarboer...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boyvs Bekijk bericht
    Nieuwe aanwinst, Eindelijk een Fender
    Een AM. strat wel te verstaan.

Mooi rekje vol man!
    Rock on amigos!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten