Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Topictitels

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Mijn opmerking over geneuzel ging niet over dit topic maar over een post van de TS in een ander topic.
    Dan regel je dat maar in dat andere topic, denk ik dan. Ik dacht dat het idee was dat iedereen zijn bagage en persoonlijke (mini-)vetes uit offtopic niet mee zou nemen naar de meer 'informatieve' gedeeltes van het forum.

Het zou in principe technisch mogelijk moeten zijn om onder het veld waar je het onderwerp moet invullen nog een opmerking te plaatsen over functionele en niet-functionele titels, alleen zou de admin dat moeten doen. Ik weet ook niet of dát helpt.

Moderator

Music

Hmm, een bal kaatsen is tegenwoordig meteen een persoonlijke vete?

Anyway, ik deel de irritatie maar doe er ook regelmatig wat aan dus voor mij verandert er niks. En om hier nou regels voor op te stellen....please...
    Ik bedoel daar dit mee: slechte topictitels worden doorgaans gemaakt door mensen die hier niet zoveel posten en die gaan ook echt geen reglementen doorlezen. Dan kun je dus een regel stellen maar die wordt toch niet gelezen. En er een maatregel tegenover stellen? Topic sluiten als het een slechte titel heeft? Gekke henkie, dan krijgen we daarna weer het verwijt dat we als mods te streng zijn, ons overal mee bemoeien etc.
    Als een titel écht slecht is zal ik 'm zeker aanpassen, dat doe ik niet dagelijks maar zeker wekelijks. Het is dus niet zo dat er niks aan gedaan wordt.

Even in het algemeen: sowieso heeft iedereen die hier een tijdje zit een aantal irritaties over slechte topics, n00bvragen, beginners, etc. Daar kun je je dan aan gaan ergeren, je kan er ook gewoon overheen lezen. Doe dat dan ook en maak er verder geen probleem van.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hmm, een bal kaatsen is tegenwoordig meteen een persoonlijke vete?
    Daarom staat er ook (mini-) voor, en desalniettemin vind ik dat ook offtopicballen weer in offtopic gekaatst mogen worden, of per PM als het persé moet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten