"Meten met twee maten", pffff... als ik ergens wel jeuk van krijg is dat het wel. Deel ik dus even eerlijk mijn gedachten hè? Zoals pimmetje al duidelijk uiteenzet: je kan met spam onmogelijk een keiharde lijn volgen want dan mag je nergens meer melding van maken, is alles spam.
"Meten met twee maten" wordt als argument ook uitsluitend gebruikt door mensen van wie iets gesloten of gemodereerd is, heel typisch
Voor de goede orde (en om ook maar eens een klein tipje van het besloten moderatorforum op te lichten): ik was persoonlijk tegen het sluiten van je topic. Er ontstaat n.a.v. een topic als dat van jou een discussie over de regels en hoe ze toe te passen. Ik was het bijvoorbeeld met je eens dat het slecht te verkopen is dat er wel een topic in het subforum Sites is over Thomann en Soundslive terwijl een topic over een Nederlands bedrijf gesloten wordt. Tegenargumenten waren o.a. dat het een verschil maakt of er een vraag testeld wordt over een winkel en dat iemand domweg de winkel aanprijst zonder verdere toevoeging. Of dat er niet duidelijk was of de topic starter een directe relatie had met de winkel. Ik noem zo maar even een paar voorbeelden, om duidelijk te maken dat er duidelijk gewikt en gewogen wordt en dat er niet zo maar lukraak beleid gevoerd wordt. De discussie loopt overigens nog, net als hier. Kijk gewoon nog eens kritisch naar je post en bedenk dan of dat een melding is van een site, een aanprijzing van een winkel of dat je een vraag stelt. Kom dan weer eens met een vervolg van de discussie, want dit is een belangrijk punt!