Oorspronkelijk geplaatst door ieme in de midden, mijn pauls, lp junior, lp junior, lp custom, lp custom, lp deluxe wow mooie collectie! ben je professionele muziekkant ofzo? voor hobbyist is het wel erg veel/duur...!
Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet wow mooie collectie! ben je professionele muziekkant ofzo? voor hobbyist is het wel erg veel/duur...! heel heel heel erg uit de hand gelopen hobby en alles behalve prof muzikant, t is van een pure liefhebber
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Oorspronkelijk geplaatst door ieme in de midden, mijn pauls, lp junior, lp junior, lp custom, lp custom, lp deluxe Waarschijnlijk een nutteloze opmerking, maar je laat je prachtige nitro Gibsons toch niet altijd in zo'n rubberen rek staan eh :S?
geweldige collectie ieme. ik kan me amper voorstellen dat je geen 335 hebt though
@ Ieme wat voor werk doe jij in godshemelsnaam ? :P
M'n band: www.wearedeanmoore.com
Oorspronkelijk geplaatst door barno geweldige collectie ieme. ik kan me amper voorstellen dat je geen 335 hebt though ik zoek nog een goeie
Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 @ Ieme wat voor werk doe jij in godshemelsnaam ? :P 7 krantenwijken
Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren Waarschijnlijk een nutteloze opmerking, maar je laat je prachtige nitro Gibsons toch niet altijd in zo'n rubberen rek staan eh :S? nee, normaal zitten ze in de koffer bij t verhuurbedrijf waar ik ze allemaal gehuurd had voor deze reportage
Oorspronkelijk geplaatst door ieme nee, normaal zitten ze in de koffer bij t verhuurbedrijf waar ik ze allemaal gehuurd had voor deze reportage
Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!! National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster
View Tag Cloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers