Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 85 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    ....dus kan het misschien zijn dat het op zijn plek is als een moderator op een bepaald moment ingrijpt. Als je dat als een persoonlijke aanval ziet zit het probleem waarschijnlijk ergens anders.
    Ben ik het helemaal mee eens!
    De manier waarop een moderator ingrijpt stuit bij mij de laatste tijd op steeds meer weerzin.

Dictator

Standaard

En het hele waarom is ons nog steeds niet duidelijk. Prima als je het een keer niet eens bent met een beslissing van een mod, maar accepteren is blijkbaar ook erg lastig. Je geeft aan dat je het hier bij wilt laten, maar blijkbaar moet je weer het laatste woord hebben...
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    OK maar je bedoelde dus o.a. mij...

Ik vind het niet terecht om mensen gelijk maar zeikerds en jankerds te noemen als ze (vinden dat ze) onrecht is aangedaan.
    Soms helpt het om dingen bespreekbaar te maken en tot andere/betere inzichten te komen.

Als je vind dat die persoon aan het zeiken is kun je dat misschien ook wat genuanceerder proberen te zeggen.
    Dat levert vaak wat minder excessen op.

Er is onrecht en onrecht. Het sluiten of aanpassen van een thread.....komaan....wat een ramp.
    Ik ken de moderators nu na al die jaren wel persoonlijk en de berg drek die ze af en toe over zich heen gestort krijgen is buiten proporties. De mods doen dit vrijwillig, besteden er veel tijd aan en doen hun best. Iedereen weet het altijd beter, misschien moet je het maar eens een tijdje overnemen.
    Jij blijft het maar op jezelf betrekken, die opmerking van mij, zelfs nadat ik je zei dat het niet op jou als persoon gericht was, draai je het zo dat jij tussen de regels door kan lezen. Ik ken je niet eens, en geloof me, bij mij hoef je niet vaak tussen de regels door te lezen hoor. Mocht ik iets van je vinden, zal ik het je laten weten.
    Dus nogmaals, niet persoonlijk...wie weet worden we ooit beste vriendjes....aan je gear zal het niet liggen in ieder geval.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    En het hele waarom is ons nog steeds niet duidelijk. Prima als je het een keer niet eens bent met een beslissing van een mod, maar accepteren is blijkbaar ook erg lastig. Je geeft aan dat je het hier bij wilt laten, maar blijkbaar moet je weer het laatste woord hebben...
    Als het jullie nog steeds niet duidelijk is zal ik het dan nog maar 's een keertje proberen uit te leggen?
    Misschien kan ik dat beter per PB doen want anders zijn er weer mensen die vinden dat ik het laatste woord moet hebben.
    Wat een gelul. Met zo'n opmerking vraag je d'r gewoon weer om hoor.

@Marc: ik vond dat mij onrecht was aangedaan. Dat jij dat niet voelt en dat jij de mods persoonlijk kent heb ik eigenlijk totaal geen boodschap aan.
    Tussen al die hoeveelheid drek die mods over zich heen krijgen zit misschien af en toe ook een goed (bedoeld) stukje advies en/of klacht.

Ik dacht dat dit topic hiervoor speciaal bedoeld was maar blijkbaar had ik het mis. Soit, kan gebeuren.

Standaard

Dit topic is inderdaad bedoelt voor alle soorten kritiek op de moderatie, maar ik denk wel dat jij je punt nu genoeg duidelijk gemaakt hebt en dat jij nu misschien bij jezelf moet nagaan of het probleem niet vooral bij jezelf ligt. Je geeft al aan dat je vooral vind dat je onrecht is aangedaan, dat kan, maar er is al veelvuldig en door diverse mensen aangegeven dat de moderatie-acties ansich correct waren. Laatste tip nog; probeer het wat minder op jezelf te betrekken, dit topic is namelijk voor iedereen.

Ik wil je verzoeken het even te laten rusten en anderen de kans te geven zich te laten horen, alvast dank voor je medewerking. Dit is dus een dringend verzoek waarover geen communicatie in dit topic mogelijk is.

@All: hou het netjes, dat geld voor zowel moderators als de andere forummers.

Standaard

Hallo.

Maak mij ook mod svp.

Ik ben namelijk ook God en, daarnaast, onfeilbaar.

Met groeten,

Rocketman.

Senior Member

Standaard

Ik kom zelf (liever) niet op forums waar niet redelijk strak gemod wordt. Al dat gekrijs, gescheld, beledigen en ander geschreeuw wil ik niet lezen.
    Natuurlijk reageer ik ook wel eens op een manier die niet goed is of komt mijn bericht anders over dan ik bedoel. Wanneer ik daar met normale bewoordingen op wordt gewezen heb ik geen probleem.

Er komt steeds meer media aandacht voor reaguurders. Dat is niet voor niets, er is een groeiende groep mensen die alles meent te moeten en willen uiten. De grenzen moeten kennelijk opgezocht en correctie wordt niet geaccepteerd. Ik vind het idioot dat Kassa of Radar het zelfs getest heeft en heeft gekeken op welke site een of andere racistische boodschap niet aangepakt is.

Ook op dit forum vertrekken soms mensen na vinnige reacties over en weer. De steeds maar weer ontluikende discussies over wat een mod wel of niet mag vind ik wel irritanter worden. Goed dat dit topic gestart is, dan kan iedereen zijn zegje doen.

Wanneer je vindt dat mods onterecht ingrijpen, laat ze dat via pm even weten. Kun je er niet mee leven? Koop de site en verander de regels, vertrek van het forum of - en dat lijkt me echt het slimst - accepteer dat anderen je reactie anders wegen. Internet is een vrijplaats waar bijna alles kan en mag, dat betekent niet dat de eindverantwoordelijke van iedere site alles maar moet pikken. Als je in een winkel stennis gaat schoppen wanneer de cassiere je niet heeft begrepen, dan wordt je ook de winkel uitgewerkt (als je al niet zelf weggegaan was). Zo ook hier. De huisregels worden door het huis bepaald en niet door de bezoekers.

Hans

Standaard

Ik maakte een grappie overigens hoor in mijn laatste post. Ik heb wel eens het idee dat hier iets te overspannen wordt omgegaan met grappies.

Moderator

Music

Als je überhaupt een reaktie wil op je grappie zou ik eens proberen de grappies grappiger te maken

Hans, goede post. Zeker met
    Dat is niet voor niets, er is een groeiende groep mensen die alles meent te moeten en willen uiten. De grenzen moeten kennelijk opgezocht en correctie wordt niet geaccepteerd.
    raak je heel duidelijk tot de kern van sommige conflicten.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onmeunig Hans Bekijk bericht
    Wanneer je vindt dat mods onterecht ingrijpen, laat ze dat via pm even weten. Kun je er niet mee leven? Koop de site en verander de regels, vertrek van het forum of - en dat lijkt me echt het slimst - accepteer dat anderen je reactie anders wegen.
    Dit is nu eens mooi verwoord..
    Ik ben geen mod en zou het zeker ook niet willen zijn.
    Als je een opmerking krijgt van een mod is het niet steeds even leuk..maar er zijn nu eenmaal regels om te volgen.
    Ik vind ook dat ze dit toch steeds op een beleefde manier via PM laten weten.
    Meer heb ik hier dan ook niet over te zeggen..
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten