mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Ik kon in heel Europa niet eens een Blackjack vinden, laat staan een Hellraiser. (Mijn laatste optie was dus thomann, waar op de site stond "Stock: Aanvragen" dus gebeld blabla ze hadden de laatste nog)
Dus dan was de optie uit de USA halen, maar dat duurde weken misschien maanden en werd heeeel duur.![]()
Heb veel gekocht in Duitsland en laten versturen, we hebben de hele PA met de band daarvandaan laten komen en daarna nog es de Flightcases en dat was echt perfect geregeld bij Thomann!
Heb echter veel mindere ervaringen met www.musicstore.de, deze was wel goedkoop, maar een GEKLOOI om alles goed in huis te krijgen! Heb daar een ENGL 670SE met Z12 floorboard en 4x12" cabinet gekocht, inclusief kabels. Zo moeilijk moet dat voor een gigantische gitaarwinkel toch niet zijn om te versturen. Ik kreeg alles in etappes op het verkeerde adres geleverd, de verkeerde vesterker (!) (EL34 ipv 6L6 buizen), een midikabel van 1,2 meter (waardoor mijn floorboard letterlijk aan mijn versterker bungelde), een SIGNAALKABEL in plaats van SPEAKERkabel, en het heeft in totaal - na versturen - meer dan 3 maanden geduurd voor ik alles goed in huis had, en ik heb er denk ik wel 45 keer over moeten bellen (zelfs de spaanstalige telefoniste die ik per ongeluk aan de lijn had ken me al bij naam). Ze waren mijn versterker op een gegeven moment zelfs gewoon kwijt!
Bij Thomann geen problemen - alles snel en goed geleverd.
hmm
Overlaatst een besteling geplaatst via thomann. een beetje later (uit oog verloren door drukte thuis) geld overgemaakt en via mail de bevestiging gezonden. krijg ik een mail terug:
Hi there ,
Sorry but yesterday your order has been cancelled .
Please replace it online .
If you have any further questions, please do not hesitate to get in touch.
Best regards
Stefano Ivan Caló
Musikhaus Thomann
Inhaber Hans Thomann
Treppendorf 30
96138 Burgebrach
HRA Bamberg Nr. 8988
Tel:0049 9546-9223 55
Fax: 0049 9546-9223 24
_ _
/ | | | Musikhaus Thomann Internet-Cyberteam
/ |__ | |___ ___ ____ ___ ____ _ ___ _ ___ ________________
/_ __|| __ \/ \| _ \/_ \|__ \ | / \| /| | | / \/ :-) \ | \ / | | __| | | /| |__ |
| |\ / | | | | |/ <> | | | | || | | | international@thomann.de
\___||_| |_\___/|_| |_| |_|\_____\|_| |_||_| |_| www.thomann.de
Hoe moet het verder?
Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
Amp: JCA 20H+24s
Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8
Ik ben afgelopen juni in hun winkel geweest in Treppendorf was er op vakantie in de buurt, mooie grote winkel.
Nou heb ik weer een bestelling lopen, zijn ze ineens overgestapt op UPS.
Mijn inmiddels tientallen eerdere bestellingen gingen via de normale post geloof.
Komt er op neer dat de normale koeriersdienst die ze gewoonlijk brengt dus niet komt, dat is wel jammer want hij legt het altijd in mijn openstaande schuurtje als ik er niet ben.
Die lui van UPS heb ik nare ervaring mee, MP deed ook altijd zaken met UPS, was voor mij een reden om met MP te kappen.
Ze wilden niet bij de buren afleveren etc etc, moeilijk doen dus, ik mot toch wel gewoon werken nietwaar?
Moraal van het verhaal, Thomann zou nog succesvoller zijn als het leveringsnetwerk net zo behulpzaam en vriendelijk zou zijn als Thomann zelf.
Ik zal het niet weer doen.
Favorieten/bladwijzers