Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 170

Discussie: Thomann.de

  1. #101

    Standaard

    weet je het zeker? Ik kon de bon van TNT naar ze mailen voor teruggave van mijn portokosten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door episua Bekijk bericht
    Ik heb een laatst een Epiphone jumbo 17" jazz Koffer daar besteld. Bleek het ding maar 16" te zijn. Kortom, een verkeerde omschrijving op hun site. Helaas ben ik diegene die van hun de verzendkosten moet betalen wanneer ik 'm terug stuur. Dat kost me zoveel dat ik de koffer maar in mijn bezit houdt.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Dat vin'k gek. Als je een Hellraiser wil, ga je toch naar een zaak die een Hellraiser heeft?
    Ik kon in heel Europa niet eens een Blackjack vinden, laat staan een Hellraiser. (Mijn laatste optie was dus thomann, waar op de site stond "Stock: Aanvragen" dus gebeld blabla ze hadden de laatste nog)

    Dus dan was de optie uit de USA halen, maar dat duurde weken misschien maanden en werd heeeel duur.

  3. #103

    Standaard Thomann veeeel beter dan musicstore.de!

    Heb veel gekocht in Duitsland en laten versturen, we hebben de hele PA met de band daarvandaan laten komen en daarna nog es de Flightcases en dat was echt perfect geregeld bij Thomann!

    Heb echter veel mindere ervaringen met www.musicstore.de, deze was wel goedkoop, maar een GEKLOOI om alles goed in huis te krijgen! Heb daar een ENGL 670SE met Z12 floorboard en 4x12" cabinet gekocht, inclusief kabels. Zo moeilijk moet dat voor een gigantische gitaarwinkel toch niet zijn om te versturen. Ik kreeg alles in etappes op het verkeerde adres geleverd, de verkeerde vesterker (!) (EL34 ipv 6L6 buizen), een midikabel van 1,2 meter (waardoor mijn floorboard letterlijk aan mijn versterker bungelde), een SIGNAALKABEL in plaats van SPEAKERkabel, en het heeft in totaal - na versturen - meer dan 3 maanden geduurd voor ik alles goed in huis had, en ik heb er denk ik wel 45 keer over moeten bellen (zelfs de spaanstalige telefoniste die ik per ongeluk aan de lijn had ken me al bij naam). Ze waren mijn versterker op een gegeven moment zelfs gewoon kwijt!

    Bij Thomann geen problemen - alles snel en goed geleverd.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    hmm

    Overlaatst een besteling geplaatst via thomann. een beetje later (uit oog verloren door drukte thuis) geld overgemaakt en via mail de bevestiging gezonden. krijg ik een mail terug:


    Hi there ,

    Sorry but yesterday your order has been cancelled .

    Please replace it online .


    If you have any further questions, please do not hesitate to get in touch.

    Best regards

    Stefano Ivan Caló

    Musikhaus Thomann
    Inhaber Hans Thomann
    Treppendorf 30
    96138 Burgebrach
    HRA Bamberg Nr. 8988

    Tel:0049 9546-9223 55
    Fax: 0049 9546-9223 24

    _ _
    / | | | Musikhaus Thomann Internet-Cyberteam
    / |__ | |___ ___ ____ ___ ____ _ ___ _ ___ ________________
    /_ __|| __ \/ \| _ \/_ \|__ \ | / \| /| | | / \/ :-) \ | \ / | | __| | | /| |__ |
    | |\ / | | | | |/ <> | | | | || | | | international@thomann.de
    \___||_| |_\___/|_| |_| |_|\_____\|_| |_||_| |_| www.thomann.de



    Hoe moet het verder?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht

    Hi there ,

    Sorry but yesterday your order has been cancelled .

    Please replace it online .


    If you have any further questions, please do not hesitate to get in touch.

    Best regards
    Wat denk je?

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Ik ben afgelopen juni in hun winkel geweest in Treppendorf was er op vakantie in de buurt, mooie grote winkel.

    Nou heb ik weer een bestelling lopen, zijn ze ineens overgestapt op UPS.
    Mijn inmiddels tientallen eerdere bestellingen gingen via de normale post geloof.
    Komt er op neer dat de normale koeriersdienst die ze gewoonlijk brengt dus niet komt, dat is wel jammer want hij legt het altijd in mijn openstaande schuurtje als ik er niet ben.

    Die lui van UPS heb ik nare ervaring mee, MP deed ook altijd zaken met UPS, was voor mij een reden om met MP te kappen.
    Ze wilden niet bij de buren afleveren etc etc, moeilijk doen dus, ik mot toch wel gewoon werken nietwaar?

    Moraal van het verhaal, Thomann zou nog succesvoller zijn als het leveringsnetwerk net zo behulpzaam en vriendelijk zou zijn als Thomann zelf.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Ik ben afgelopen juni in hun winkel geweest in Treppendorf was er op vakantie in de buurt, mooie grote winkel.

    Nou heb ik weer een bestelling lopen, zijn ze ineens overgestapt op UPS.
    Mijn inmiddels tientallen eerdere bestellingen gingen via de normale post geloof.
    Komt er op neer dat de normale koeriersdienst die ze gewoonlijk brengt dus niet komt, dat is wel jammer want hij legt het altijd in mijn openstaande schuurtje als ik er niet ben.

    Die lui van UPS heb ik nare ervaring mee, MP deed ook altijd zaken met UPS, was voor mij een reden om met MP te kappen.
    Ze wilden niet bij de buren afleveren etc etc, moeilijk doen dus, ik mot toch wel gewoon werken nietwaar?

    Moraal van het verhaal, Thomann zou nog succesvoller zijn als het leveringsnetwerk net zo behulpzaam en vriendelijk zou zijn als Thomann zelf.
    En precies dit moet je naar hun mailen, ipv naar ons

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Ik zal het niet weer doen.

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    hmm

    Overlaatst een besteling geplaatst via thomann. een beetje later (uit oog verloren door drukte thuis) geld overgemaakt en via mail de bevestiging gezonden. krijg ik een mail terug:


    Hi there ,

    Sorry but yesterday your order has been cancelled .

    Please replace it online .


    If you have any further questions, please do not hesitate to get in touch.

    Best regards

    Stefano Ivan Caló

    Musikhaus Thomann
    Inhaber Hans Thomann
    Treppendorf 30
    96138 Burgebrach
    HRA Bamberg Nr. 8988

    Tel:0049 9546-9223 55
    Fax: 0049 9546-9223 24

    _ _
    / | | | Musikhaus Thomann Internet-Cyberteam
    / |__ | |___ ___ ____ ___ ____ _ ___ _ ___ ________________
    /_ __|| __ \/ \| _ \/_ \|__ \ | / \| /| | | / \/ :-) \ | \ / | | __| | | /| |__ |
    | |\ / | | | | |/ <> | | | | || | | | international@thomann.de
    \___||_| |_\___/|_| |_| |_|\_____\|_| |_||_| |_| www.thomann.de



    Hoe moet het verder?


    Ik heb idd contact opgenomen met thomann. alles is in orde gekomen. het zijn gasten die geen problemen maken Een dikke plus aan klantenservice!
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Ik ben afgelopen juni in hun winkel geweest in Treppendorf was er op vakantie in de buurt, mooie grote winkel.

    Nou heb ik weer een bestelling lopen, zijn ze ineens overgestapt op UPS.
    Mijn inmiddels tientallen eerdere bestellingen gingen via de normale post geloof.
    Komt er op neer dat de normale koeriersdienst die ze gewoonlijk brengt dus niet komt, dat is wel jammer want hij legt het altijd in mijn openstaande schuurtje als ik er niet ben.

    Die lui van UPS heb ik nare ervaring mee, MP deed ook altijd zaken met UPS, was voor mij een reden om met MP te kappen.
    Ze wilden niet bij de buren afleveren etc etc, moeilijk doen dus, ik mot toch wel gewoon werken nietwaar?

    Moraal van het verhaal, Thomann zou nog succesvoller zijn als het leveringsnetwerk net zo behulpzaam en vriendelijk zou zijn als Thomann zelf.
    op je werk laten afleveren?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top