Hè, hè. Wat een gezeur toch steeds.
Ik heb hierdoor bijna geen zin meer om mijn board te posten, want ja dat zal ook wel weer tonesuck etc. zijn. Het kan mij niet bommen, als mijn sound maar goed is. Als ik het geluid dat ik in mijn hoofd hoor kan maken, dan boeit het voor geen meter of iets wel of niet gebufferd is.
Ik vind dit trouwens bij uitstek een tppic waar je vooral positief zou moeten zijn en/of geinteresseerd vragen stelt. Als je het niks vind en je hebt geen opbouwend advies, dan kun je net zo goed je mening voor je houden.
Je gaat toch ook niet roepen dat iemand een lelijke baby heeft![]()
Foto's! Foto's!
Ik heb zelf ook 'last' gehad van teveel hoog/'sprankel' verlies toen is nog ~5 Boss pedaaltjes had, maar het kan ook als positief ervaren worden. Nu heb ik zelf een aantal pedaaltjes gemaakt en die zijn allemaal true bypass, dus ik let er nu wel op...
Bottom line: als JIJ er maar blij mee bent, dus kom maar op met die foto's!![]()
Eej meer J&H fansIk vind t ook n superapparaat. Ik heb alleen geen Big Muff om m mee te vergelijken. Ik vind met name de 2 kanalen -die allebei 100% bruikbaar zijn- een grote pre
EDIT: En ja, dat ie groot is is idd n beetje lomp. Net als de plaats van de jacks en die onhandige punt :S Maar hij klinkt goed!
Laatst gewijzigd door j3r03n; 8 december 2008 om 20:09
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Ik heb sinds kort ook een big muff.. toen ik hem in de winkel teste vond ik m echt top over mn tele en een fender deluxe. Nu merk ik thuis dat dat ding soms zoveel sustain heeft... T lijkt wel op mn Roland Cube die big muff niet aan kan terwijl de sustain helemaal dicht gedraaid is... Voor powerchords is het top maar met solo's is het soms bagger.
Tips (misschien instelling ofzo)?
Dank u!
Favorieten/bladwijzers