Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 642 van 1214 EersteEerste ... 1425425926326406416426436446526927421142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.411 t/m 6.420 van 12136
    Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Tone-suck bla bla bla. Wat dan nog als hij het goed vindt klinken?

Ach als hij niet weet hoe ze te bedienen is het altijd geklungel niet?

Trouwens keeley mods is immers heel anders dan de gewone boss pedaaltjes .

En voor sommigen een te hoog budget.

En ieder z'n smaak laat ik zo zeggen .
    .

Fender telecaster vintage "52 blonde.

Ibanez js1200.candy red

Gibson les paul faded standard Tobacco sunburst.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salo Bekijk bericht
    Ach als hij niet weet hoe ze te bedienen is het altijd geklungel niet?

Trouwens keeley mods is immers heel anders dan de gewone boss pedaaltjes .

En voor sommigen een te hoog budget.

En ieder z'n smaak laat ik zo zeggen .
    a: Keeley mods doen niks aan de buffered bypass van de Bossjes
    a2: die buffered bypass is zooo slecht nog niet..
    b: de buffered bypass van Bossjes klinken als 'een lading boss-pedalen voor een amp'... Prince heeft wel eens met een 'all Boss'-board gespeeld... op 't natuurkundig/electro-vlak zijn Bossjes niet ideaal, maar evenveel pedalen met alleen true bypass + 2 lange gitaarkabels is nou ook niet ideaal...

ieder z'n smaak zullen we dus maar zeggen.. zelf heb ik 6 pedalen, met buffer-pedalen aan begin en eind; deels uit esthetisch oogpunt, deels uit klank-technisch oogpunt...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Tone-suck bla bla bla. Wat dan nog als hij het goed vindt klinken?
    Och, dat mag ook wel hoor, maar mag ik geen opmerking meer plaatsen over wat ik ervan denk? Mogen opmerkingen dan louter positief zijn?

Senior Member

Standaard

Net bij een repetitie begon (volgens mij) m'n Blackstar ineens heel moeilijk te doen - zowel aan als uit kwam er maar heel soms het volle signaal doorheen. Heb toen maar even een stukje gespeeld met de DS-1 als distortion, maar echt blij werd ik er niet van. later deed alles het trouwens wel weer.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Och, dat mag ook wel hoor, maar mag ik geen opmerking meer plaatsen over wat ik ervan denk? Mogen opmerkingen dan louter positief zijn?
    Je mag best wel zeggen wat je ervan denkt maar je opmerking lijkt me meer gebaseerd op wat je ziet, ik denk dat je het betreffende board niet eens gehoord en/ of zelf geprobeerd hebt.

Standaard

Je mag best wel zeggen wat je ervan denkt maar je opmerking lijkt me meer gebaseerd op wat je ziet, ik denk dat je het betreffende board niet eens gehoord en/ of zelf geprobeerd hebt.
    Nogal wiedes, de meeste mensen hier hebben nooit op bepaalde borden gespeeld. Je oordeelt hier altijd op wat je ziet. Er is hier ook niemand die over mijn borden heeft gespeeld.

Wel heb ik gespeeld met de pedalen die ik hier veel voorbij zie komen, maar je hebt gelijk, niet in deze exacte combinatie.

Maar de ervaring die ik heb met een grote hoeveelheid gebufferde pedalen zijn allemaal het zelfde. Je verliest gewoon een hoop sprankel. Of het publiek dit merkt is het wat anders, maar ik hoef het niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nogal wiedes, de meeste mensen hier hebben nooit op bepaalde borden gespeeld. Je oordeelt hier altijd op wat je ziet. Er is hier ook niemand die over mijn borden heeft gespeeld.
    Dank voor de bevestiging!!

Moderator

Music

Bijna tien buffers op een rijtje? Als je dat één keer gehoord hebt mag je toch wel extrapoleren naar een andere situatie of hoe zit dat? Tone suck city was wel het eerste dat in me opkwam toen ik dat board zag, ik had alleen geen zin om te posten.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Mooie foto! Leuke verzameling ook. Wat is dat ding waar je je voeten aan veegt?
    dankje! ik vind het leuk om mooie fotos proberen te maken van me gear
    het pedaaltje is een homemade fuzz factory, maar gebruik ik eigenlijk niet, maar ik vind het zonde van het werk dat erin zit om hem niet op me board te laten staan...!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet Bekijk bericht
    dankje! ik vind het leuk om mooie fotos proberen te maken van me gear
    het pedaaltje is een homemade fuzz factory, maar gebruik ik eigenlijk niet, maar ik vind het zonde van het werk dat erin zit om hem niet op me board te laten staan...!
    Haha, en terecht Ik ben trouwens niet zo'n goede fotograaf, en ook geen klusser die zelf z'n pedalen knutselt, en trouwens, m'n gitaarspel laat ook te wensen over
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten