Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30

Discussie: Artwork basgitaar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht
    Dank je. Julian is 6 jaar. En hij is gek op tekenen. Hij heeft ook een eigen spaans gitaar, maar die pakt hij nog niet vaak op. ,,Boer er ligt een kip in het water" is nog even te moeilijk. Bonamassa speelde op die leeftijd al SRV !!
    Dat valt te zien, wat gaaf! Ik vind het echt super leuk gedaan. Dat fleurt de boel toch maar weer op.

Standaard

WOW, dit vind ik echt heel erg mooi gedaan, maakt van saai zwart opeens iets heel vrolijks en aparts. Heeft een beetje afrikaanse roots precies.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankiiee Bekijk bericht
    WOW, dit vind ik echt heel erg mooi gedaan, maakt van saai zwart opeens iets heel vrolijks en aparts. Heeft een beetje afrikaanse roots precies.
    Het leuke is dat ik aan mijn zoontje de berichtjes oplees. Als ik dan op mijn computer bezig ben, dan vraagt hij....,,is er nog een reactie gekomen ?..." Hij is wel trots op de leuke reacties.

De headstock hebben we overigens ook bewerkt. Daar posten we later nog een foto van.

Senior Member

Standaard

Het leuke is dat ik aan mijn zoontje de berichtjes oplees. Als ik dan op mijn computer bezig ben, dan vraagt hij....,,is er nog een reactie gekomen ?..." Hij is wel trots op de leuke reacties.

De headstock hebben we overigens ook bewerkt. Daar posten we later nog een foto van.

ja zoontje, er zijn nog reacties gekomen: je pappa durft het je niet vragen maar heimelijk wenst hij dat je op een nacht zijn auto ook zo beschildert ...

Senior Member

Standaard

hey julian, staat wel saai, zo'n vette bas en een kale pa op het podium. een full-cover body tattoo in dezelfde stijl tekenen als hij slaapt is misschien een optie. hoef je niet met lakstift te doen, een gewonde permanente zwarte stift doet het ook

Senior Member

Standaard

Nou jongen! Misschien mag je ooit de gitaar van Joe Satriani doen

Echt mooi. Als geheel ziet het er vooral echt vet uit! En natuurlijk de stairway to heaven

Standaard

Ik vind hem echt suppermooi. Vooral als je 'm van een afstandje bekijkt, geeft dat een fantastisch geheel.
    Goed gedaan Julian, echt mooi.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pim raaijmakers Bekijk bericht
    hey julian, staat wel saai, zo'n vette bas en een kale pa op het podium. een full-cover body tattoo in dezelfde stijl tekenen als hij slaapt is misschien een optie. hoef je niet met lakstift te doen, een gewonde permanente zwarte stift doet het ook
    Pim... HOE (in godsnaam) weet jij dat de pa van Julian kaal is ? Ik ga het niet ontkennen overigens Kaler dan ik kan niet.

Senior Member

Standaard

Pim... HOE (in godsnaam) weet jij dat de pa van Julian kaal is ? Ik ga het niet ontkennen overigens Kaler dan ik kan niet.
    Ik denk dat ie met kaal, zonder tatoeages bedoelt...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

Senior Member

Standaard

ik bedoel dus zonder tattoos. was trouwens ook maar een gokje hoor.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten