Ik heb ondertussen mijn stem uitgebracht. Ik zal hem hieronder ook eens posten, niet dat ik badman niet vertrouw, maar omdat de anderen best mogen weten wat bij mij in de smaak valt.
1. Orgasmocaster (10p) Man wat vind ik die gitaar bloedmooi. Ik had het helemaal niet moeilijk om de eerste plaats op te vullen. Gefeliciteerd Orgasmocaster!
2. Barno (9p) Tweede en derde plaats waren een stuk moeilijker. Mijn passie voor soloists moest de duimen leggen voor deze toch wel heel mooie en speciale gitaar van barno.
3. Tho (8p) Jackson soloist doet mij altijd kwijlen. Een van de fijnste gitaren die ik in mijn leven tegengekomen ben. De soberheid, eenvoud EN de vlekkeloze afwerking sieren dit instrument. Terecht een derde plaats voor Tho, met de soloist die mij heeft doen GAS-en om er ook eentje te kopen!
4. Robostrat (7p) Wat een geile superstrat is dit zeg! Moest er een ebben toets op zitten zou ik nog verdomd hard hebben zitten twijfelen om deze niet op 3 te zetten. Maar toch gefeliciteerd met je mooie en originele instrument!
5. Gaby (6p) Wat een geile kermisbak is me dat! Super!
6. Hendriks (5p) Een van de geilste strats ooit gezien. Vette bling bling...
Plaatsen 7,8,9 en 10 waren allemaal close. Ik heb dan maar op persoonlijk gevoel afgegaan, maar deze gitaren verdienden toch een plaatsje in mijn top10.
7. Stonerdaf (4p) Er moet toch ook een LP in mijn top 10 hoor. Ik vind LP's toch nog altijd supermooi, en uit al deze LP's is stonerdaf de zijne veruit het mooist. Sober, maar geniaal!
8. Kaboemba (3p) Leuk alternatief. Lijkt me heel proper afgewerkt, met deftige materialen. Is eens iets anders. Ik zie zoiets zeker nog eens in mijn collectie terechtkomen.
9. Marter544 (2p) Zeer leuke witte onbekende metalgitaar (denk ik?). Zit veel mojo in.
10. hezz (1p) Een van de weinige lompe jazzbakken die ik best te pruimen vind. Mooi gitaartje!
Favorieten/bladwijzers