Ik heb een vraag voor de Fulltone Clyde Wah bezitters. Aangezien mijn crybaby deze week is overleden. Wil ik hem vervangen voor de Clyde. Hij moet alleen op mijn boardje passen. Is hij ongeveer net zo breed?
Hoogte en lengte maakt niet uit. Thanks!
Op het moment zitten alle aparaten parallel aan de output van mn voeding. Ik ga misschien wel voor 3 regulators, omdat de LEDs dan goed gescheiden zijn (ze maken een heeeeel klein beetje noise)
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Vooral space-y, indie of robotrock. Erg hé, zo'n benamingenhet is een beetje een mix tussen Millionaire, MGMT en Land of Talk.
En ik gebruik hem amper als looper, om eerlijk te zijn...het is nog steeds wat wennen. En dan bedoel ik alleen het loopen zelf, ik krijg de loops maar niet vlot aan elkaar gekleefdtligt héél waarschijnlijk aan mezelf.
Favorieten/bladwijzers