Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 145 van 1797 EersteEerste ... 45951351431441451461471551952456451145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.441 t/m 1.450 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    De advertentie is al weg Heerlijk die goede service bij 2ehands.nl! Kunnen ze bij marktplaats nog heel wat van leren!
    Prima ! Ik was er niet 100% zeker van (alhoewel ik hem dus ook duidelijk verdacht vond); nu maar hopen dat ie niet via andere wegen zn "gibson" les paul probeert te slijten.

Senior Member

Standaard

kwam net deze tegen: http://www.2dehands.nl/jackson-wr1-u...tml?qq=jackson
    de beschrijving komt rechtstreeks uit een vertaal machine
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ehm, volgens mij was jij ook al bijna in een nepper getrapt.
    jaa, maar had hem dus wel voor de zekerheid hier gepost voor ik zou gaan.
    ik ben zelf nooit zeker, behalve als het bij een officiele gibson dealer is
    en iedereen kan wel eens de fout in gaan
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Dictator

Standaard

Dat klopt, maar dan hoef je nog niet te doen alsof je alles al weet. Iets minder hoog van de toren blazen kan geen kwaad.
    Gezocht: Ibanez DE7

Standaard

volgens mij stond er:

niet iedereen weet precies hoe alles moet staan enzo, zal ik vanzelf wel leren.
    en dat ik geen gitaren boven de 700 euro 2e hands koop heb ik sinds kort pas besloten, mijn eigen keuze dus
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Wat is er eigenlijk aan de hand met deze gitaar?
    Ik zie die al weken te koop staan, maar geraakt niet weg, op de bon staat toch fender japan + nog een cube 30...dan zou 300 toch niet zo veel moeten zijn zou ik zo denken

klikkie

Standaard

het is ook wel een hele vage foto van de gitaar, kan je dus niet echt goed zien hoe de gitaar / headstock eruit ziet.

Senior Member

Standaard

Er zit zelfs een video bij de advertentie. Daarop kun je de headstock wel zien en 'fender' is op een gegeven moment vaag te herkennen. Zit een floyd rose op ofzo. Geen orginele onderdelen in ieder geval.
    wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

inderdaad de parts zijn niet origineel (single locking licensed floyd) maar voor de rest lijkt het mij wel een koopje

deze is op zich geen oplichting of zo, maar meer ter info omdat hij nog best wel prijzig is (en ik geloof best dat de verkoper er veel voor betaald heeft maar dan heeft hij waarschijnlijk te veel betaald)
    http://link.marktplaats.nl/209796571

Aangezien de text verteld dat hij tot in detail is nagemaakt verwacht je deze "fouten" niet:

- de neck is verkeerd (12 fret dotspacing is verkeerd, headstock shape, einde toets,
    geen birdseye)
    - houtsoort body is verkeerd (elzen ipv ash)
    - chinese licensed floyd ipv duitse original floyd

en de bodyshape lijkt wel van de kramer pacer ipv strat maar dat zou aan de foto kunnen liggen

de paintjob en het kwartje zijn weer wel perfect dus er is echt wel moeite in gestoken maar voor dat geld zou ik meer verwachten (in vergelijking met de EUR 20,000 Fender versie is het natuurlijk weer een koopje dat weer wel )
    life sucks and then you die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    kwam net deze tegen: http://www.2dehands.nl/jackson-wr1-u...tml?qq=jackson
    de beschrijving komt rechtstreeks uit een vertaal machine
    Waar of niet, maar die kerel woont in A'dam, dus misschien maar eens langs gaan. Een WR1 in goede staat voor dit geld zie je niet vaak. Kopen kopen kopen!
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten