Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 506 van 1260 EersteEerste ... 64064564965045055065075085165566061006 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.051 t/m 5.060 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Heel verstandig, en een mooie LesPaul!
    dank u!
    ben er heel blij mee
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

de 'oudjes';
    Frankenstrat (1e electrische gitaar, palissander toets, met Japanse pickups, wilkinson-type trem, straplocks en Schaller locking tuners); inmiddels met 5punts tremolo (6 punts, maar ik moet een schroefje nog vinden/vastdraaien...)
    Parker Nitefly-SA (AAA-top, composiet toets met SD Jazz/JB pickups, elk met een serieel/parallel/single coil switch) ; deze krijgt waarschijnlijk een zwarte pickguard binnenkort
    Godin LGX-SA (Ebbenhouten toets, AAA-topje, RMC Piezo's/Synth; binnenkort met Suhr SSH+ in de brugpositie)
    Harley Benton Frankentele (Linde met essen-top, Gibson-scale 24,75", GFS P90 in de nek-pos, en custom Paul Gilbert scribbles-strap !); slide-gitaartje of 'ouderlijk huis'-gitaar..

SA= Swamp Ash bij Parker, SA = Synth Access bij Godin

en the new kid on on the block (die weer mogen touren.. dacht dat ze allemaal al 50 waren ofzo...)

Ibanez PM-35; Metheny 'Artcore/Student' model, maar wát een geluid en bespeelbaarheid zeg..! (moet wel nog even afgesteld worden met flatwounds..)
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Mijn explorers
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Standaard

die rode ziet er wel gaaf uit!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J Bekijk bericht

Mijn explorers
    Die rode heb je zelf gebouwd toch?

Welke vind je dan fijner tot nu toe?

Standaard

En de nieuwste aanwinst.. Vandenberg nummer 5.. Serie 1 met een Seymour Duncan SH-6 in de brug.. behalve dat..compleet origineel...en originele hb zit er nog bij....mint condition.. En hopelijk is nummer 6 binnenkort ook binnen...

Senior Member

Standaard

Ziet er stoer uit! Zie ik daar nou een afdekkapje liggen (bij die tremelo)?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoonchild Bekijk bericht
    En de nieuwste aanwinst.. Vandenberg nummer 5.. Serie 1 met een Seymour Duncan SH-6 in de brug.. behalve dat..compleet origineel...en originele hb zit er nog bij....mint condition.. En hopelijk is nummer 6 binnenkort ook binnen...

Mooie brug. Is die nog in goede staat (geen vervangende onderdelen nodig), na al die tijd?
    En heb je het ding zwevend afgesteld?

Ennuuh...., vanwaar je fascinatie voor Adje, of is het puur de gitaar zelf dat jou aanspreekt?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Mooie brug. Is die nog in goede staat (geen vervangende onderdelen nodig), na al die tijd?
    En heb je het ding zwevend afgesteld?

Ennuuh...., vanwaar je fascinatie voor Adje, of is het puur de gitaar zelf dat jou aanspreekt?
    Brug is nog in mint condition. Geen vervangende onderdelen nodig maar heb sowieso nog 4 Kahler trems liggen mochten er onderdelen nodig zijn. ;-) Is inderdaad floating. Ik heb helemaal geen fascinatie voor ons aller Adje maar de nek van deze gitaren + de vorm en pu's zijn helemaal mijn ding. Vooral als je een custom of quilt top aanschaft.... Ik ben geen enorme fan van Peavey maar een 5150 combo met een digitech 2101 artist en een Vandenberg custom/quilt slaat gewoon alles..als je tenminste van die jaren 80 vette hardrock sound houdt..;-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoonchild Bekijk bericht
    Brug is nog in mint condition. Geen vervangende onderdelen nodig maar heb sowieso nog 4 Kahler trems liggen mochten er onderdelen nodig zijn. ;-) Is inderdaad floating. Ik heb helemaal geen fascinatie voor ons aller Adje maar de nek van deze gitaren + de vorm en pu's zijn helemaal mijn ding. Vooral als je een custom of quilt top aanschaft.... Ik ben geen enorme fan van Peavey maar een 5150 combo met een digitech 2101 artist en een Vandenberg custom/quilt slaat gewoon alles..als je tenminste van die jaren 80 vette hardrock sound houdt..;-)
    Doe het het dan allemaal historisch correct? Dus ook met zo'n mooi 80's rock kapsel

On topic: ik neem aan dat de meeste Vandenbergs in jouw collectie uit de VS komen?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten