Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 143 van 1797 EersteEerste ... 43931331411421431441451531932436431143 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.421 t/m 1.430 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    GIBSON LES PAUL FANTASTIC BURST SUPREME

Ligt het aan de foto's of is deze zo echt als een vijfentwintig euro biljet?
    Da's een lelijkerd van een valse ...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

haha, die is toch eens lelijk na gemaakt!
    al vind ik dat ze niet zo'n super hoog bedrag vragen zoals al die andere valse gibson's. toch maar 390,17 euro.
    niet dat ik hem zou willen hebben
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Hij bied ook nog deze ES335 aan:
    Niet van echt te onderscheiden...

Hij heeft ook nog een Zakk Wylde staan die eveneens nep is.

Senior Member

Standaard

Veel dure gitaren voor maar $1300?

Veel te goedkoop, dat hij een standaard prijs voor alle gitaren vraagt slaat nergens op (laat staan de belachelijk lage prijs), bij de meeste gitaren zijn geen foto's (en de foto's die er wel zijn zijn hartstikke verschillend: kwaliteit, kadrering, locatie), en ik zie alleen maar redelijk goedkope spullen (niets komt boven de $100) in zijn feedback... En als je via eBay gaat bieden gaat hij je bod verwijderen zegt ie, dus hij wil het buiten eBay (en Paypal?) om "afhandelen".

Maar wat zo vreem is, is dat hij dan zoveel moeite heeft gedaan om een goede feedback van 1500 te krijgen om daarna mensen te bedriegen...

Of zie ik iets over het hoofd?
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Veel dure gitaren voor maar $1300?

Veel te goedkoop, dat hij een standaard prijs voor alle gitaren vraagt slaat nergens op (laat staan de belachelijk lage prijs), bij de meeste gitaren zijn geen foto's (en de foto's die er wel zijn zijn hartstikke verschillend: kwaliteit, kadrering, locatie), en ik zie alleen maar redelijk goedkope spullen (niets komt boven de $100) in zijn feedback... En als je via eBay gaat bieden gaat hij je bod verwijderen zegt ie, dus hij wil het buiten eBay (en Paypal?) om "afhandelen".

Maar wat zo vreem is, is dat hij dan zoveel moeite heeft gedaan om een goede feedback van 1500 te krijgen om daarna mensen te bedriegen...

Of zie ik iets over het hoofd?
    Het viel me net ook al op. Keek eerst ook wat vreemd, maar zijn account is gewoon gehacked. Als je naar de verkoper's voorgaande auctions kijkt in zijn feedback dan staat dit er uiteraard niet bij.

Senior Member

Standaard

ja, hacked, no doubt about it.

Aan de tijd te zien zijn ze allemaal tegelijkertijd geplaats, simpel scriptje.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 24 november 2008 om 23:24

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barkeepert Bekijk bericht
    Hij bied ook nog deze ES335 aan:
    Niet van echt te onderscheiden...

Hij heeft ook nog een Zakk Wylde staan die eveneens nep is.

haha, best wel dom, dat ze dan de headstock zo mooi na maken en het logo zo mooi plakken, en dan toch andere tuners erop doen en een nut cover met 3 schroefjes.. als je dat nou nog had veranderd, dan waren ze er misschien wel ingetrapt
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    ja, hacked, no doubt about it.
    Damn, wat een idioot die hacker!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Kan iemand mij DIT uitleggen?

Epiphone LP special voor 100 euries? Is dat een tikfout of een heel bijzondere aanbieding? Let ook op de biedingen.

Senior Member

Standaard

100 euro voor een special lijkt me niet heel bijzonder... Die kosten volgens mij ongeveer 150 euro nieuw. Waar dan die belachelijk hoge biedingen vandaan komen: beats me
    epi G400 met SD jazz/JB zebra
    gepimpte Squier affinity Strat
    S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
    Marshall S80

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten