Ik wil deze wel opgeven.
Het is een ingeruilde gitaar die helemaal onder het stof zat en vreselijk was afgesteld. De bedoeling was om m weer te verkopen of te ruilen maar ik ben er langzaam erg verliefd op aan het worden. Heb m hele dagen vast en heb er afgelopen zondag zelfs live op gespeeld... Hele fijne gitaar...
En hij ziet er nog mooi uit ook! Nou nog leren fotograferen...
Screw you guys, I'm going home!!!!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Ey don't get me wrong...
Voor mijn part doe je een Townshend met die beauty van je. I couldn´t care less.
In dat geval spoor ik beton en muren zelfs aan
Ben groot voorstander van gebruiken ipv kijken.
Zou alleen niemand aanraden je gitaar tegen een muur te zetten... gezien ik al in het bezit ben van een headstock met een puntje lak minder door een ondoordachte actie.
Maar ja, t geeft karakter, een persoonlijk tintje en komt het gewicht ten goede en zullen we maar zeggen...toch?
"You have enemies? Good.
That means you've stood up for something, sometime in your life."
Winston Churchill
Het is voor de muziek. Veel muziek maken ze anders niet door hun instrument te smashen... Zielige mensen die onstage overdreven show moeten voeren, omdat ze instrumentaal niet goed genoeg zijn om de aandacht te trekken![]()
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
[IMG][/IMG]
Hoorde een beetje bij die tijd.
Ik gruw(de) ook van het kapotslaan van gitaren, maar om nou te beweren dat Pete Townshend muzikaal niets in zijn mars had duidt op weinig historisch besef / grote onwetendheid.
Hij behoort niet tot de wereldtop, maar is wel een heel goede gitarist.
Ik zou eerst even nadenken voordat ik zoiets met grote stelligheid ging beweren.
Favorieten/bladwijzers