Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 121 van 441 EersteEerste ... 2171111119120121122123131171221 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.210 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    en nog eentje....

Hey Peter, supermooi!!!!!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Junior Member

Standaard

idd, vette matchless

welke stijl speel je?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer's playground Bekijk bericht
    idd, vette matchless

welke stijl speel je?
    Pop/rock/ Americana/Country

Senior Member

Talking Geurvlaag

@Riky en de rest

Vond het leuk om m'n spullies ook eens hiet neer te pletteren
    Topicvraag was of permanente magnetische velden van bijv. 16 Celestions slecht zijn voor de gezondheid als je er vlak naast slaapt (het is wat anders dan een magneethangertje...). Heb aangegeven dat de velden zo sterk waren dat m'n TV en digitenne tuner beïnvloed werden (ben zelf wel zo slim dat ik dat verband zie anders had ik het niet genoemd) . Op een enkeling na dook iedereen op het falen van de TV (bijna net zo erg als het opraken van bier) en ging het niet meer over het gezondheidsissue.
    For the record --> er zijn geen aanwijzingen dat het de gezondheid schaadt (uit de reacties die to the point waren en uit wat speurwerk op het web)
    Die stapel Marshall bestaat nu uit een VS8100 (100 watt Valvestate, niet op deze foto), gebruik ik als back up.
    Daaronder een nepperd (nouja) , een 18 Watt Vernet (1974achtige kit van Ceriatone in een smallhead cab met aanpassingen door Franc Vernet) vond het Vernet logo toen niet mooi, mischien zet ik het toch wel terug). Hele mooie toon en ik ben echt gek op dat ding maar te klein voor op een podium.
    De bovenste cab is idd een MG412A, hoorde bij m'n eerste 100w head D100HDFX (zelf bij elkaar gespaard toen ik 12 was. Leuk voor thuis maar valt door de mand op een podium). Heb ik ook nog maar ligt nu op zolder (vind het ook weer zonde om hem weg te doen)
    daaronder een VS8412 met redelijk fatsoenlijke Celestions (weet niet meer welke) en van den Hul modificatie. Klinkt prima met VS8100 en die Vernet.
    Bij optredens laat ik m'n slaggitariste op die VS8100 spelen die ik dan aansluit op MG412 en VS8412.
    Rechter stapel is een MB450H 450 watt bass head (2 kanaal, 1 met een 12AX7 preamp buis)
    Gebruik ik wel eens met een Bugera 410 cab (staat bij drummer ivm ruimtegebrek).
    Daaronder Laney GH50L, aangesloten op twee Laney G412's. G412A heeft 4 75 watt H&H invaders en klinkt te schel. Samen met de G412B (4 75 watt G12t75's Celestions) klinkt het wel lekker. Ben nogal gek op de extra drive trap van de Laney, moet er erg op letten dat het niet te scherp gaat klinken.
    Verder heb ik nog een gemodde Supercity DEA200 waar een nieuwe head cab voor gemaakt wordt en komt er een London City DEA 100 aan. Die laatste is a real piece of shit om te zien maar ook die krijgt een nieuw leven.
    AMPS Fender BM64 + Giablo BM212, Laney GH50L + G412B, Marshall 1959SLP +1960A,1960B
    AXES Gibson LP Studio 93, Gibson SG WC 04, Squier JPN SQ '81, Fender Strat MIM '07
    FX IBZ UE300, FL09, PT09, SD09, Marshall Regenerator, Echohead, Guv'nor, Morley CLW

Standaard

DIE TILLENS TOCH! Met z'n mooie spulletjes! Gaaaaaf.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ome Keith Bekijk bericht
    daaronder een VS8412 met redelijk fatsoenlijke Celestions (weet niet meer welke) en van den Hul modificatie. Klinkt prima met VS8100 en die Vernet.
    Bij optredens laat ik m'n slaggitariste op die VS8100 spelen die ik dan aansluit op MG412 en VS8412.
    Wat houd die Van den Hul modificatie in?
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud Bekijk bericht
    Wat houd die Van den Hul modificatie in?
    Nieuwe Hul bedrading in het cabinet neem ik aan? Schijnt nogal een verschil te zijn met de papieren draadjes die Marshall zelf gebruikt.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Talking Van den Hul

Interne bedrading is vervangen door zgn Van den Hul kabel. Dik en vooral duur.
    Wordt niet warm en schijnt alle frequenties gelijkmatiger door te geven.
    AMPS Fender BM64 + Giablo BM212, Laney GH50L + G412B, Marshall 1959SLP +1960A,1960B
    AXES Gibson LP Studio 93, Gibson SG WC 04, Squier JPN SQ '81, Fender Strat MIM '07
    FX IBZ UE300, FL09, PT09, SD09, Marshall Regenerator, Echohead, Guv'nor, Morley CLW

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the feable Bekijk bericht
    Dat is volgens mij ook al weer verleden tijd. Ik heb me een tijd verdiept in zn spullen maar dat is alweer verleden tijd. Volgens mij speelt ie nu op vanalles ( Mesa, Bogner shiva, Fender enz. ) Hij speelde eerst idd op een triple rectifier, Bogner Ubershall, fender Twin reverb en een fender Toneking. 2 4x12 en 2 2x15 mesa custom cabs.
    http://www.t-rex-engineering.com/Def...D=8&NewsID=214

hier staan filmpjes van Tremonti met een TWO ROCK in zn rack
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht

Mijn Stackrack.

Custom Audio Electronics 3+ SE
    VHT 2/50/2
    Bagend S12D (2de cab is apart geflightcased)
    Wow lijkt op een kast uit het serverlokaal
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten