Onze zangeres heeft een leuk vriendje aan de haak geslagen : De eigenaar van een geluidsverhuurbedrijf die ook nog eens heel goed weet waar hij mee bezig is. Wij hebben dus een prima geluid voor een fijne prijs en de communicatie was ook al prima toen hij nog "gewoon" een vriend was.
Ik ben van het overleg, want ik heb zelf ook wel eens achter de tafel gestaan en ik vind niets zo vervelend als een arrogante muzikant (meestal zijn wij gitaristen de boosdoeners) die snoeihard staat op het podium en er voor zorgt dat je er alleen nog maar een oorverdovend volume van kunt maken als geluidsman om de verhoudingen kloppend te krijgen. Zangeresje wat niet al te veel volume heeft en zichzelf niet goed hoort (want die k%@&$#amp van die gitarist staat veel te hard) vraagt of de monitor wat harder mag en het gevolg is dat alles rond staat te fluiten: Leuke avond verzekerd.

Afgelopen zaterdag in de Effenaar Elbow gezien en wij stonden op een verhoging achter de mengtafel: Geweldig geluid en de geluidsman en de juffrouw van het licht waren een perfecte aanvulling op de band. Absoluut hulde voor de manier waarop daar gewerkt werd.