ik ook niet.
maar anders deed ik het op aanbetaling en stond hij nu gereserveerd voor mij in de winkel, en anders moest hij in februari weer heen en weer rijden om hem af te betalen en mee te nemen, en dat wou hij niet.
soms snap ik m ook niet.
ik ook niet.
maar anders deed ik het op aanbetaling en stond hij nu gereserveerd voor mij in de winkel, en anders moest hij in februari weer heen en weer rijden om hem af te betalen en mee te nemen, en dat wou hij niet.
soms snap ik m ook niet.
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Fotootje waar mn Gibson Les Paul BFG wel mooi opstaat ( In tegenstelling tot ikzelf ;P).
![]()
@ rwp enzo.
Je pa heeft helemaal gelijk dattie de touwtjes in handen houd. En geloof me dat vaders niet gek zijn hoor. Meestal wanneer je denkt dat je iets ongemerkt hebt gedaan kom je er na twintig jaar achter dattie het allemaal doorhad.
En dan isstie van jou ook nogeens slager. Ik zou dus maar niet al te slim willen zijn
@timo s.
Bfg's zijn gewoon cool en dat reflecteerd zich op de drager![]()
Zeker als je op 16-jarige leeftijd in Vengeance speelt
Fakking vet, je zal maar zo'n kans krijgen! Toffe Les Paul, Timo! Waarom speel je niet op 1 van je RG's in Vengeance?
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Heb je helemaal gelijk in! Vroeger dacht ik ook vak "Wat een onzin!!". Achteraf blijkt ie toch heel vaak gelijk te hebben gehad/gekregen. Nu nog af en toe...maar dat ie er niet op mag spelen snap ik niet helemaal moet ik zeggen. Laat dat manneke toch lekker spelen, waarom tot februari wachten?
Ik post die van mij ook nog maar een keer, mijn Epi LP Std Plus:
De vorige keer dat ik hem poste was het nog niet duidelijk welke kleur het nou precies was. Ik heb even contact met Gibson opgenomen en zij vertellen me dat ze denken dat het Wine Red is (lijkt me vreemd aangezien deze lichter is). Dit denken ze omdat ze aan het serienummer kunnen zien dat hij uit 2004 komt en dat er dat jaar maar één kleur rood is gemaakt en dat is Wine Red. Maar desondanks de onduidelijkheid om de kleur vind ik het een pracht gitaar![]()
Komt ze dan, mn Epi LP Standard <3
![]()
Favorieten/bladwijzers