Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
idd een echte beukbak..smaken verschillen natuurlijk maar voor mij is dit echt het einde.
Na de eerste test heb ik al m'n fx (gt6 en een resem pedalen) en amp (marshall jcm900 halfstack) verkocht om dat oranje gedoe te kunnen betalen.
nog steeds geen spijt van, ondertussen wel een G sharp in de loop bijgezet om de boel wat op te leuken.
Dat is volgens mij ook al weer verleden tijd. Ik heb me een tijd verdiept in zn spullen maar dat is alweer verleden tijd. Volgens mij speelt ie nu op vanalles ( Mesa, Bogner shiva, Fender enz. ) Hij speelde eerst idd op een triple rectifier, Bogner Ubershall, fender Twin reverb en een fender Toneking. 2 4x12 en 2 2x15 mesa custom cabs.
TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)
Wat ik al zei, ik weet niet waar hij op het moment mee speelt. Als het geen orange amp is zou het nog een surf box kunnen zijn in een orange behuizing, maar daar lijkt het niet op. Bovendien zou hij die wel uit de shell halen als ie em toch in een rack stopt.
Het zou mij niet verbazen als ie op orange/matamp/electric amp oid speelt. Hij is volgens mij de laatste tijd iets meer op zoek naar een wat meer vintage tone.
EDIT: Het inderdaad een orange, dat blijkt wela ls je het filmpje kijkt!
Laatst gewijzigd door the feable; 20 november 2008 om 13:07
TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)
Favorieten/bladwijzers