Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 67 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 665

Standaard

zeg wat een geleuter ik vind het gewoon leuk om iedereen zijn mooiste gitaar te zien en daar een leuke stemming over te houden, daar hoeft men toch niet moeilijk over te doen. Het is een leuk concept verder niets, het is geen stemming op leven en dood ofzo.

(wel wat jammer dat de regels aan de laars gelapt worden maarja)

en die sunburst tele met binding is wel een heel mooi ding
    Laatst gewijzigd door frankiiee; 19 november 2008 om 21:35

Senior Member

Standaard

Als ik het goed heb begrepen gaat het gewoon om zoveel mogelijk plaatjes.

Dit is mijn favoriet. Mijn 2006 Musicman Luke in Desert Gold.

Het is ergens in het begin al eens aangehaald en ik herken me er wel in: De uiteindelijke publiekslieveling zal wel een nette LP en een of andere fender-remake met butsen en kale plekken worden.

Laat de TS toch lekker de spelregels bedenken.

Hans

Senior Member

Standaard

Ik voorspel eigenlijk een tele.
    Namelijk die van Orgasmocaster.
    Dat is (opdit moment) voor mij toch de absolute nummer 1.

Ik, de tele hater. Ik vind tele's normaal gezien spuuglelijk. Maar deze...
    jammie...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Ik voorspel eigenlijk een tele.
    Namelijk die van Orgasmocaster.
    Dat is (opdit moment) voor mij toch de absolute nummer 1.

Ik, de tele hater. Ik vind tele's normaal gezien spuuglelijk. Maar deze...
    jammie...
    woohoo!!
    zou ik dan echt een kans maken tegen de lp customs of fender relics en reissues?

zou het helpen als ik zeg dat ie in het echt er nog mooier uitziet? en nog beter speelt en klink dan je zou vermoeden?
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster Bekijk bericht
    woohoo!!
    zou ik dan echt een kans maken tegen de lp customs of fender relics en reissues?

zou het helpen als ik zeg dat ie in het echt er nog mooier uitziet? en nog beter speelt en klink dan je zou vermoeden?
    Het leuke van je gitaar is, hij is anders zonder anders te willen zijn. Gewoon puur prachtig door het hout.
    Ik vind standaard tele's niks, standaard strats wel mooi, maar geen winnaar voor zoiets, zelfde als voor gibsons. Waarbij de Huber Orca wel weer bijzonder is, het is een soort LP, en bijna mijn nummer 1.
    Ik hoop dat je wint orgasmocaster anders zou een strat van je dat wel voor mij doen.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Als iedereen een top 5 of top 10 inzend waarbij nummer 1 10 punten krijgt en nummer 10 1 punt, dan krijg je een goed idee van wat er door de meeste mensen geapprecieerd wordt en wat de mensen behoorlijk koud laat. Is toch leuk?
    Indien je dat niets vindt, blijf dan gewoon weg.
    Juist als je een mening hebt over de schoonheid van gitaren, zou een competitie als deze je niet eens uit moeten maken.

Als iedereen het mooi vindt, dan zal het wel mooi zijn. Vanuit die redeneertrant kom je bij de Ikea's, meubelboulevards en andere hersendodende ondernemingen. In het geval van gitaren moet er wel iets heel raars aan de hand zijn, wil het geen Fender of Gibson zijn. Vooral omdat gitaristen net als andere mensen gemiddeld nogal conservatief zijn. Pure schoonheid zit niet in herhaling, maar in vernieuwing. Helaas blijken vernieuwende ontwerpen meestal parels voor de zwijnen. Mensen zijn zo geconditioneerd, dat ze iets als mooi ervaren wanneer het aansluit bij wat ze al kennen. Kom je toch weer bij de strat en LP
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

samthegreat4
    Guest

Standaard

Die tele van orgasmocaster all the way! En die lompe, aparte Rickenbacker is ook, ehm...... origineel. :satisfied:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster Bekijk bericht
    woohoo!!

1. Als het aan mij lag: jazeker!
    2. Nee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Het leuke van je gitaar is, hij is anders zonder anders te willen zijn. Gewoon puur prachtig door het hout.
    Ik vind standaard tele's niks, standaard strats wel mooi, maar geen winnaar voor zoiets, zelfde als voor gibsons. Waarbij de Huber Orca wel weer bijzonder is, het is een soort LP, en bijna mijn nummer 1.
    Dit zou evengoed uit mijn mond kunnen komen. Ik ga 101% akkoord!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    Juist als je een mening hebt over de schoonheid van gitaren, zou een competitie als deze je niet eens uit moeten maken.

Als iedereen het mooi vindt, dan zal het wel mooi zijn. Vanuit die redeneertrant kom je bij de Ikea's, meubelboulevards en andere hersendodende ondernemingen. In het geval van gitaren moet er wel iets heel raars aan de hand zijn, wil het geen Fender of Gibson zijn. Vooral omdat gitaristen net als andere mensen gemiddeld nogal conservatief zijn. Pure schoonheid zit niet in herhaling, maar in vernieuwing. Helaas blijken vernieuwende ontwerpen meestal parels voor de zwijnen. Mensen zijn zo geconditioneerd, dat ze iets als mooi ervaren wanneer het aansluit bij wat ze al kennen. Kom je toch weer bij de strat en LP
    Ook hier kan ik me in vinden. Maar het gaat mij hier gewoon om de fun. Ik wil gewoon eens weten wat de mede gitaarnetters denken over schoonheid van gitaren. Wees gerust: ik zal mijn eigen mening daar absoluut niet voor laten vallen hoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht

je hebt gelijk. heb wat spijt dat ik toch geen zelfbouw heb ingediend, dat zou waarschijnlijk je stelling hebben bevestigd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Huh?...White Beauty...? Zelf een nieuwe term verzonnen? Haha, anyway: mooie gitaar!
    Dankje White Beauty is inderdaad niet de modelnaam of zo, zo noem ik haar gewoon haha net zoals je bij Gibson en Epiphone de 3-pickup Black Beauty Customs hebt zegmaar

Officieel is het een ESP Edwards E-LP-108LTC .. hij schijnt nogal zeldzaam te zijn xD, de zwarte uitvoering die op de site staat (100LTC) wordt al niet meer gemaakt (limited edition) en als ik ESP moet geloven zijn er maar 12 in het wit gemaakt

Ben er echt superblij mee 3 seymour duncans ('59 x2 en JB), long neck tenon, ebben toets, full nitro finish, gotoh tuners/bridge/tailpiece, tusq nut en CTS pots. Aardig mooie specs lijkt me zo
    Laatst gewijzigd door Aeonis; 20 november 2008 om 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten