Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 67 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 665

Standaard

Jongens.

Het was maar een grapje.

Maar ik vind die '62 strat gewoon verreweg de mooist.

Ik ben jaloers Barno....

Standaard

Mijn zwarte Tokai Strat maakt al helemaal geen kans, dus dan maar :

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VikingBlues
    BTW - I love the idea of the "Godfather of modelling"! In my head I hear you saying "I'm going to make him a sound he can't refuse".

Thumbs up

Ik zal binnenkort ook maar eens een fotootje maken. Even wat GAS aanwakkeren bij sommige mensen .

Senior Member

Standaard

Probeer maar, ik ben behoorlijk imuun voor GAS als het gaat over gitaren. Ik heb gevonden wat ik wou, en ik heb niets anders nodig. Geen enkele gitaar kan tippen aan mijn SL2H (voor mij).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Probeer maar, ik ben behoorlijk imuun voor GAS als het gaat over gitaren. Ik heb gevonden wat ik wou, en ik heb niets anders nodig. Geen enkele gitaar kan tippen aan mijn SL2H (voor mij).

imuun voor GAS ? Geen enkele gitarist is immuun en diegenen die dat denken te zijn, zijn meestal binnenkort weer aan de beurt...

Senior Member

Standaard

Niet om het een of het andere maar hoe gaan we het straks aanpakken met stemmen?
    is wel handig als dadelijk alle foto's naast elkaar komen te staan voor een goed overzicht en dat iemand natuurlijk niet op zijn eigen axe kan stemmen ben benieuwd.
    Is hier niet een of ander programmaatje voor?
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    "mijn 62' strat..."

hier op gitaarnet worden altijd termen als "RI" en "relic" weggelaten, waarom eigenlijk? toch niet om mensen , al was het maar even, te laten denken dat het echt originele vintage gitaren zijn? Dat zou toch kinderachtig zijn.
    Waarom.... Omdat iedereen vanzelfsprekend een reissue bedoelt, dus daarom kan je RI weglaten. Want wie heeft er nou een echte '62 strat?
    Laatst gewijzigd door Petekay; 19 november 2008 om 18:18
    Te Koop:

'06 Fender Std. strat. (mexico), Als Nieuw! Candy Apple, Eur. 400,-
    '82 (vintage) Tokai GoldstarSound ST65 strat. , Metallic Red, Eur. 800,-

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

RI wil alleen zeggen: reissue. niet relic. dan zou je krijgen xx RI REL, met xx als zijnde het jaar waar het een reissue van is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petekay Bekijk bericht
    Waarom.... Omdat iedereen vanzelfsprekend een reissue bedoelt, dus daarom kan je RI weglaten. Want wie heeft er nou een echte '62 strat?
    Niet dat ik er een heb, maar volgens mij zijn er wel leden met van die hoogbejaarde gitaren hier hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman Bekijk bericht
    Niet om het een of het andere maar hoe gaan we het straks aanpakken met stemmen?
    is wel handig als dadelijk alle foto's naast elkaar komen te staan voor een goed overzicht en dat iemand natuurlijk niet op zijn eigen axe kan stemmen ben benieuwd.
    Is hier niet een of ander programmaatje voor?
    We maken gewoon een shortlist van de Les Paul Customs en van de gitaren van de leden met de grootste bek en die gooien we in een polletje. Simpel toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    imuun voor GAS ? Geen enkele gitarist is immuun en diegenen die dat denken te zijn, zijn meestal binnenkort weer aan de beurt...
    Nope, al de gitaren die ik sinds de aankoop van mijn SL2H getest heb (daar zitten high end PRS'en tussen, Gibson customs EN custom shops, Fender CS, Suhr, Anderson, LAG, Vigier, Mayones, Lado, en nog wat spul, en telkens moest ik tot de conclusie komen dat ik liever mijn Jackson had. Die John Suhr beviel mij ook wel erg, maar niet om te zeggen dat ik die per se wil.

Dus ja, qua gitaren: behoorlijk imuun voor GAS. I've been tested.

Amps, cabs en rackunits daarentegen, daar ben ik nog niet zo zeker van

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten