Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 37 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 363
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedge Bekijk bericht
    En zo wordt je in korte tijd de beste bouwer die er is. Goed bouwen is toch een kwestie van heel vaak doen.

Mooi werk en zeker niet storend dat de nerf niet exact doorloopt.
    thx fellows,

een goed bouwer beschouw ik mezelf nog niet, al is het wel waar dat ik in korte tijd veel heb geleerd door het idd veel te doen.

mijn troeven zitten voorlopig nog meer in de ontwerpfase, maar ik wil wel ooit echt goed bouwen, al vloekt dat een beetje met mijn natuur van niet heel nauwkeurig werken. Het "voordeel" is dat niet precies werken bij gitaarbouw altijd wordt afgestraft, dus ik leer het zo mss toch nog
    Laatst gewijzigd door barno; 10 november 2008 om 17:26

Senior Member

chicken

In ieder geval is ervaring en geduld erg belangrijk voor een goed eindproduct. Als ik zie wat er toch nog weer in mijn huidige gitaar moeizaam is gegaan, dan is er nog een hoop te leren.

Senior Member

Standaard

Dacht ik nog eens een mooi lettertype gevonden te hebben voor op een gitaar, zie ik dat het hetzelfde is als bij jouw guttlins
    no life without music

Senior Member

Standaard

waanzinnig.. wanneer zien we een Guttlin met een mooie flame maple top? of past dat niet binnen het concept, barno?
    fenders stuiteren, gibsons breken

stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks Bekijk bericht
    waanzinnig.. wanneer zien we een Guttlin met een mooie flame maple top? of past dat niet binnen het concept, barno?
    zeg nooit nooit maar eigenlijk behoor ik samen met oa Fingers, dacht ik, tot de anti flame club ... op een of andere manier vind ik het wat onnatuurlijk om op zoek te gaan naar perfecte flames in zoiets mooi grilligs als hout
    Al is er een tele (van Charlie Baty) met flames die me mss van gedacht doet veranderen.

Laatst gewijzigd door barno; 14 november 2008 om 18:59

Standaard

Barno,

ik zag gisteren opeens een paarse metallic flake Guttlin voor me, met matching headstock, een Bigsby en 2 P90's. Maple neck. Noem mij maar raar, maar dat zou volgens mij de ultieme Guttlin zijn. Op de een of andere manier lijkt de Guttlin geboren voor dit soort 'extravaganza'

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
    Barno,

ik zag gisteren opeens een paarse metallic flake Guttlin voor me, met matching headstock, een Bigsby en 2 P90's. Maple neck. Noem mij maar raar, maar dat zou volgens mij de ultieme Guttlin zijn. Op de een of andere manier lijkt de Guttlin geboren voor dit soort 'extravaganza'
    dat moet idd wel zeppo want ongeveer identiek idee is al es geopperd (ik geloof dat het Fingers of Kakihara was) in een ander guttlin topic, paars flake metalic guttlin, beetje a la gitaar van J Mascis die er toen bij gepost werd.

En ik vind het ook een bijzonder goed idee, metalic en paars en flakes: normaal gezien niet mijn smaak, maar als ik dat in guttlin vorm picture, zou dat wel een leuke gitaar kunnen opleveren.

Senior Member

Smile

hey barno,
    Die gaat mooi worden, leuk ontwerp,mooi die houten knoppen.

Suc6 groetjes Charlotte.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    zeg nooit nooit maar eigenlijk behoor ik samen met oa Fingers, dacht ik, tot de anti flame club ... op een of andere manier vind ik het wat onnatuurlijk om op zoek te gaan naar perfecte flames in zoiets mooi grilligs als hout
    Al is er een tele (van Charlie Baty) met flames die me mss van gedacht doet veranderen.

Oh my friend, in that case I have just the link for you!!!:

http://www.tdpri.com/forum/telecaste...-near-you.html

vakwerk imo!

een mooie vlam is imo overigens niks mis mee:

ik ben zelf niet zo'n fan van die dunne pielige streepjes:
    Laatst gewijzigd door jimihattricks; 19 november 2008 om 15:44
    fenders stuiteren, gibsons breken

stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks Bekijk bericht
    Oh my friend, in that case I have just the link for you!!!:

http://www.tdpri.com/forum/telecaste...-near-you.html

vakwerk imo!
    Het zou verboden moeten zijn om naar topics van Ron Kirn te linken of in ieder geval verplicht om een waarschuwing te geven zodat ik tijdig een emmer kan halen om mijn kwijl op te vangen.
    Zelf ben ik niet zo van de vlam of quilt, zelfs Gibsons vind ik nog altijd het mooist met wat een 'plaintop' genoemd wordt.
    @Barno: credits where credits due: die J Mascis-jazzmaster werd gepost door Mr. Fingers (al had ik ooit lang geleden, toen dieren nog konden praten, het idee van een GlamKing geopperd )
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten