Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 244

Standaard

Precies, een flink aantal tonesucker! Vandaar dat het me slimmer leek om hem in mijn signaal pad te gaan zetten.

De Wah is al truebypass gemaakt, de Big Muff is ene moderne in little behuizing (tb?) en mxr is ook een moderne variant (niet tb).. m.a.w. ik ben nog niet ZO slecht af!

In ieder geval ga ik zsm experimenteren met de plaatsing!

Guitars -> Pedals -> Amps

Moderator

Music

Ja, de LBM is ook true bypass. Oké, dat scheelt alweer.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard Strobostomp II en Sonic Research test

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pauld Bekijk bericht
    Al gezien ?
    Net gekeken!

Ik heb een TU-2, dus ik ben eigenlijk al voorzien van een goede tuner, maar dit is wel erg cool!

Check ook de andere filmpjes van de turbo tuner. (gas?)

Senior Member

Standaard

Grappig om te zien dat hij minstens zo nauwkeurig is als de Strobostomp maar veel sneller reageert op de gespeelde noot. En hij is ook nog eens een stuk goedkoper en compacter dan de Strobostomp. Ik heb er na aftrek van de belasting ongeveer € 110,- voor betaald. Voor de "gewone consument" kost 'ie incl. invoerrechten enz. € 137,-. En je kan natuurlijk net het geluk hebben dat hij langs de douane glipt.

Standaard

Ik heb zelf de Strobostomp II. De display vind ik duidelijker. Verder gemerkt dat de tracking snelheid afhankelijk is van de manier van aanslaan (zacht ipv hard) en of je brug of hals pu gebruikt. Wellicht te maken met de boventonen. De snelheid is voor mij in ieder geval snel genoeg.

Standaard

En ook nog eens true bypass!

Persoonlijk vind ik de TU-2 prima hoor, maar heb er wel een True Bypass boxie bij om em uit m'n signaal keten te halen...da's dan wel weer jammer!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    (gas?)
    Best wel. Te gek ding die turbotuner, die gaat mijn tu12 vervangen, is er nog geen europese dealer?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Best wel. Te gek ding die turbotuner, die gaat mijn tu12 vervangen, is er nog geen europese dealer?
    Nope. Gewoon online bestellen. Toen ik 'm bestelde, waren ze nog niet op voorraad, maar ze hielden mij regelmatig op de hoogte van de status.

Senior Member

Standaard

Forum post behorende bij het filmpje: http://www.thegearpage.net/board/sho...d.php?t=463501

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten