jaaa, ga zeker foto's posten!
normaal doen mijn ouders zo iets niet, maar omdat ik thuis over niks anders praat dan een gibson, wilt hij het toch voor me voorschieten zodat hij van dat gezijk over gibson thuis af is![]()
jaaa, ga zeker foto's posten!
normaal doen mijn ouders zo iets niet, maar omdat ik thuis over niks anders praat dan een gibson, wilt hij het toch voor me voorschieten zodat hij van dat gezijk over gibson thuis af is![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Laatst gewijzigd door LP_CL; 17 november 2008 om 20:31
Mijn PRS 2007 CU24 'one-off'...
...maakt hopelijk wel een kansje tussen al dat 'vintage' geweld (wat er ook wel lekker uitziet)...![]()
Fender Stratocaster Highway One 3-color sunburst
Koch Studiotone combo
BOSS GT-8
Mijn Gibson Les Paul standard faded
![]()
Wat een vette gitaren hier!!
Die PRS is zeker vet maar die LP van orpheo is ook echt super!!
Wanneer komt de Flying V??
http://www.youtube.com/watch?v=5Mczs_5VaOk JAM 2013. NEWWWWW
Duit in't zakkie!
^Weliswaar mooie gitaar, en ik weet dat je wil concureren met orpheo, maar dat betekent niet dat je zijn walgelijke manieren moet overnemen en de regels aan je laars lappen. 1 foto! Regels zijn er voor iedereen.
Als je je in om het even welke wedstrijd niet aan de regels houdt, volgt er normaal gezien diskwalificatie.
Gelukkig is er een edit-knop...
Favorieten/bladwijzers