Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
Wat een heerlijk vak hé? Er zijn van die actieve DI's in de vorm van een verloopplug van jack naar XLR, kosten 25 euro en klinken prima.

Een band die 2.5 uur te laat komt moet wel een verdomd gode smoes hebben, ik zit bij Enkhuizen en in 2.5 uur zit ik ver in Duitsland.

in 2,5 uur ver in Duitsland... waar stond die prive helikopter dan?Koste mij ongeveer een uur rijden naar huis vanuit de studio, en met nog een uur zit ik bij Hengelo aan de grens. Maar dan mag je nergens files hebben. Ons allereerste optreden was voor de radio, op een maandagavond... 4 uur gedaan over een ritje van eigenlijk krap 2 uur Bouw altijd wel wat marge in, maar geen 2 uur. Binnenkort krijgt onze cd zijn radio debuut daar, met live gig. Hoop dat het dan wat vlotter rijdt!

Leukste wat dat betreft was Muriel Anderson een paar jaar geleden op Acoustic Strings. Vertraging met het vliegtuig vanuit Amerika. Van vliegtuig snel in de auto naar Raalte, en uit de auto snel een jurk aan, en het podium op... dan zit je niet erg relaxed te spelen. Je hebt het niet altijd in de hand.