Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 230 van 622 EersteEerste ... 130180220228229230231232240280330 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.291 t/m 2.300 van 6220
    Member

Standaard

m'n 2001 Gibson LP standard plus.....tobacco burst ;-) met 490 en 498 humbuckers. Lekker zwaar en vol sustain.

Standaard

@Graus.... mooie Les Paul!!! Gaaf ding.
    Persoonlijk zou ik er alleen andere knoppen opzetten.
    Diegene die van breed naar smal lopen...
    Verder helemaal top!
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AgileGhost Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoeveel ervaring jij hebt, want alle gitaren klinken anders. Een lucky shot-epi kan beter klinken dan een brakke maandag-gibson... en klank is zo ontzettend relatief dat je er eigenlijk niets zinnigs over kan zeggen. Dus opdoeken dit forum
    Moet je mij niet gaan vertellen hoor, heb onlangs op een beurs ook een Gibson LP Classic bespeeld die geen zak beter speelde dan mijn chineesje. Maar zo'n exemplaren zijn uitzonderingen en mag je dus ook niet als vergelijkingsmateriaal gebruiken. Een gemiddelde Gibson zal altijd beter zijn dan een gemiddelde Epiphone. Al is het mooi voor Hallie dat hij een topexemplaartje heeft weten te strikken natuurlijk.

Wat Nocki zegt houdt wel steek, maar ik kan me er persoonlijk niet in vinden. Als een gitaar echt goed speelt ga ik dat zeggen, maar ik ga niets beter voorstellen dan het is.
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Orpheo een normale les paul die je tegenkomt, is dat een AA of waar begint dat precies en wat is de meerprijs van een A´tje meer?
    Dus hoeveel zou een LP met AAA top kosten?
    bij warmoth? AA. AAA is alleen mooier, klinkt niet perse beter. kost je 50$ bij warmoth, althans, dat heb ik ervoor betaald. nja, ik kreeg toen 5A flame ipv 3A, maar goed, ik mag niet klagen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graus Bekijk bericht
    m'n 2001 Gibson LP standard plus.....tobacco burst ;-) met 490 en 498 humbuckers. Lekker zwaar en vol sustain.
    Mooimooi. Tobaccoburst (en al haar donkerdere varianten) = beste gitaarfinish ooit.
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Standaard

Vrijdag opgehaald mn nieuwe LTD Ec 1000 .Ik kreeg zo langzamerhand schoon genoeg van die tremolo op mn andere gitaar dus werd t tijd voor n nieuwe met vaste brug,dus werd t dit monster.Enige minpuntje was de schakelaar,deze was lam,volgende morgen even heengeweest en direct een nieuwe erin,wat natuurlijk onder garantie valt.

Standaard

Wat is er gebeurt met het Matshall logo op die speaker???

Standaard

Nou ook wel wat niet,staat er een mooie gitaar op de foto en meneer kijkt naar een marshall logoMaar even to the point die heb ik vorige week voor een prikkie op de kop getikt met hier een daar een mankement erop zoals t logo en de tolex is hier en daar kapo.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door habbe Bekijk bericht
    Nou ook wel wat niet,staat er een mooie gitaar op de foto en meneer kijkt naar een marshall logoMaar even to the point die heb ik vorige week voor een prikkie op de kop getikt met hier een daar een mankement erop zoals t logo en de tolex is hier en daar kapo.
    Verrek... een gitaar

Maar die M in dat logo is zo scheef, dat valt meteen op Is het wel een echte Marshall?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    bij warmoth? AA. AAA is alleen mooier, klinkt niet perse beter. kost je 50$ bij warmoth, althans, dat heb ik ervoor betaald. nja, ik kreeg toen 5A flame ipv 3A, maar goed, ik mag niet klagen.
    Nee gibson bedoel ik he.
    it's better to burn out than to fade away

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten