Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 229 van 622 EersteEerste ... 129179219227228229230231239279329 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.281 t/m 2.290 van 6220
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    customs? die hebben ook ebben toetsen. warmoth LP's ook...
    Customs hebben ook een mooi prijskaartje :P. En ik vermoed -geen ervaring- dat de Warmoths ook lekker hoog gaan.

@Pannekoek: Even een heel rare redenering.. Maar dat ebony fretboard bij de studio zit enkel op de Snowwhite versie, niet op de anderen. Blijkbaar zit deze er dan gewoon op voor de looks (zwart-wit contrast)? Dan stel ik me ook vragen bij de kwaliteit van dat fretboard, en tevens bij de kwaliteit van een Studio in het algemeen... Het is geen standard en zal het ook nooit zijn.

Nuja ik hoef niet bij Gibson te blijven natuurlijk ^^ om maar wat op te noemen: ESP heeft ebony fretboards.
    Laatst gewijzigd door Manuvdv; 12 november 2008 om 20:19
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Je zou wel eens goed gelijk kunnen hebben. Ik had die desert burst uit het oog verloren.

Eigenlijk is het wat belachelijk al die namen. Ik heb desert bursts gezien die eigenlijk meer tobacco bursts waren, en iced tea's die ferm op honey's geleken.
    Ze zouden er beter gewoon sunburst, cherry burst en silver burst van maken, punt uit. Alles wat een beetje rood kleurt: cherry burst. Alles wat bruin/zwart is: sunburst.
    Idd, kortom belachelijk, al die namen...
    Maar desert burst kwam in me op en ik ben gaan zoeken en ik vind dat hij daar wel een beetje op gelijkt... maar ik kan het ook helemaal fout hebben...

boeit nii!
    Het is een mooie gitaar en daarmee uit

grtz

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Customs hebben ook een mooi prijskaartje :P. En ik vermoed -geen ervaring- dat de Warmoths ook lekker hoog gaan.

@Pannekoek: Even een heel rare redenering.. Maar dat ebony fretboard bij de studio zit enkel op de Snowwhite versie, niet op de anderen. Blijkbaar zit deze er dan gewoon op voor de looks (zwart-wit contrast)? Dan stel ik me ook vragen bij de kwaliteit van dat fretboard, en tevens bij de kwaliteit van een Studio in het algemeen... Het is geen standard en zal het ook nooit zijn.

Nuja ik hoef niet bij Gibson te blijven natuurlijk ^^ om maar wat op te noemen: ESP heeft ebony fretboards.
    je hebt een warmoth LP met AAA flametop, wenge hals, ebben toets, binding en inleg, seymour pickups, gotoh hardware, voor nog geen 900E. ik heb het gedaan voor 2x750 euro, (2 gitaren dus van ieder 750E) maar dat was geluk.

Standaard

Hoera, ik mag ook meedoen met m'n eerste Les Paul (achtige)!
    (M'n oude Dean Evo niet meegerekend)

Het is een VIG Eruption Spalted Maple, voor een zeer mooi prijsje weten te scoren en tot nu toe geen moment spijt. Wat een rauw en bruut rockbeest!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noctiis Bekijk bericht
    Hoera, ik mag ook meedoen met m'n eerste Les Paul (achtige)!
    (M'n oude Dean Evo niet meegerekend)

Het is een VIG Eruption Spalted Maple, voor een zeer mooi prijsje weten te scoren en tot nu toe geen moment spijt. Wat een rauw en bruut rockbeest!
    Lekker Ik hou niet van houtkleurige gitaren, maar ik vind dit toch wel erg mooi

Standaard

Orpheo een normale les paul die je tegenkomt, is dat een AA of waar begint dat precies en wat is de meerprijs van een A´tje meer?
    Dus hoeveel zou een LP met AAA top kosten?
    it's better to burn out than to fade away

Standaard

even een prachtige opmerking;

mijn gitaar leraar vind(ook)
    dat mijn epiphone les paul beter klinkt dan een gibson lespaul, die een aantal leerlingen van 'm hebben.
    meer sustain, meer resonantie.

prachtig

en ik heb minstens 800 euro bespaard

=)

Senior Member

Standaard

Benieuwd hoeveel ervaring jouw leraar heeft...

Met alle respect hoor, maar uit ervaring weet ik dat leraren niet altijd even goed zijn in de gitaren zelf. Kleine mirakels op vlak van spelen, maar waarop ze spelen boeit velen niet. Eigenlijk is dat iets om jaloers op te zijn...
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Benieuwd hoeveel ervaring jouw leraar heeft...

Met alle respect hoor, maar uit ervaring weet ik dat leraren niet altijd even goed zijn in de gitaren zelf. Kleine mirakels op vlak van spelen, maar waarop ze spelen boeit velen niet. Eigenlijk is dat iets om jaloers op te zijn...
    Ik ben benieuwd hoeveel ervaring jij hebt, want alle gitaren klinken anders. Een lucky shot-epi kan beter klinken dan een brakke maandag-gibson... en klank is zo ontzettend relatief dat je er eigenlijk niets zinnigs over kan zeggen. Dus opdoeken dit forum
    Lefty Bach Explorer
    Lefty Indie IPR Solid
    Lefty Hohner ST-57
    Lefty Alhambra NW-3

Standaard

Nou. Dan zal deze gitaarleraar zich er eens mee bemoeien...

Als er bij mij een leerling komt en zn mooie gitaar laat zien en trots is zeg ik ook altijd heel netjes dat het een mooie gitaar is en net zo lekker speelt en klinkt als mn custom...

Dan ga je toch niet zeggen dat het waardeloze prullen zijn... En epi's zijn gewoon goed. niks verkeerds aan...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten