Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 500 van 1260 EersteEerste ... 4004504904984995005015025105506001000 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.991 t/m 5.000 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy Bekijk bericht
    Geld heb ik nog niet voor een spiegelreflex, maar zo'n nikon lijkt me ook gaaf. Panasonic heb ik nu al, een nv-gs300 videocamera met 3,1 mp foto camera. Leuk voor erbij maar niet voor main natuurlijk.

Hieronder nog een betere foto van mijn grootste liefde uit de stal, die valt in mijn vorige post het minst op maar ik vind haar wel de mooiste.

blade rh4 classic

In 'mijn tijd' (niet lachen) kende ik verschillende mensen met deze gitaar en ik heb er dan ook vaak op gespeeld. Qua uiterlijk was het al helemaal mijn ding. Zo ging er al snel een doos tissues doorheen bij een snelle blik op haar achterkant.
    Qua bespeelbaarheid waren ze allemaal perfect. En ook qua geluid waren ze perfect. En juist DAT ging me uiteindelijk steeds meer tegenstaan.

Die plank is te gemakkelijk en te lief. Ik ging steeds meer houden van de kleine tekortkomingen van de Fender strats. Je kunt er namelijk zo geweldig je voordeel mee doen, als je eenmaal weet wat de sterke en zwakke punten zijn van een gitaar.

Het blijft een BLOEDMOOIE gitaar, maar voor mij iets te 'plat'.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht

Die plank is te gemakkelijk en te lief. Ik ging steeds meer houden van de kleine tekortkomingen van de Fender strats. Je kunt er namelijk zo geweldig je voordeel mee doen, als je eenmaal weet wat de sterke en zwakke punten zijn van een gitaar.

Ja, spijker op zijn kop. Bovendien geven de onvolkomenheden iets karakter. Net mensen.

Senior Member

Standaard

even updeetje op collectie.

fender 1984 usa strat deluxe
    micheal kelly patriot
    dean razorback v255
    marsall jvm410
    mesa boogie roadking 2x12

Senior Member

Standaard

@shaggy:

wat is dat eigenlijk voor plaatje/iets anders op de achterste fret van die rh-4 classic. Is het alleen maar voor de sier of kan je er ook nog iets mee?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    In 'mijn tijd' (niet lachen) kende ik verschillende mensen met deze gitaar en ik heb er dan ook vaak op gespeeld. Qua uiterlijk was het al helemaal mijn ding. Zo ging er al snel een doos tissues doorheen bij een snelle blik op haar achterkant.
    Qua bespeelbaarheid waren ze allemaal perfect. En ook qua geluid waren ze perfect. En juist DAT ging me uiteindelijk steeds meer tegenstaan.

Het blijft een BLOEDMOOIE gitaar, maar voor mij iets te 'plat'.
    tss, is het een keertje goed, is het ook weer niet goed!
    Ik neem aan dat je nu op een Richwood of Stagg speelt? Heerlijke tekortkomingen als slechte topkammen en dito mechanieken, waardoor je het publiek kunt verrassen met spannend, net niet zuiver akkoordwerk ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
    Hey, ik ben niet meer de enige Peavey fan zie ik!
    Nope! Vandenbergs kick ass en ik schaf er dus zeker nog een aantal aan. Wat heb jij in je collectie?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy Bekijk bericht
    Wow, dit is denk ik wel de lelijkste gitaar die ik ooit heb gezien. Echt alles is fout aan deze kleurencombinatie...

Maar als jij er maar plezier mee hebt, dat is het belangrijkste

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
    tss, is het een keertje goed, is het ook weer niet goed!
    Ik neem aan dat je nu op een Richwood of Stagg speelt? Heerlijke tekortkomingen als slechte topkammen en dito mechanieken, waardoor je het publiek kunt verrassen met spannend, net niet zuiver akkoordwerk ...
    Haha... Ken jij Vulva niet
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

thnx dudes, de rh4 classic blijft een geval apart! Ze is ontzettend divers en alles wat je eruit haalt is bruikbaar en lekker, ik denk dat ze daarom geen karakter heeft. Het is wel mijn geilste strat en ze steelt "altijd" de show en heeft veel bekijks.

@ RobertoL; dat is een kapje waaronder toegang tot de trusrod. Volgens mij is dit typisch blade.
    Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.

P.S Your dinner is ready!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready Bekijk bericht
    Wow, dit is denk ik wel de lelijkste gitaar die ik ooit heb gezien. Echt alles is fout aan deze kleurencombinatie...

Maar als jij er maar plezier mee hebt, dat is het belangrijkste
    Smaken verschillen, dit is voor mij zo'n beetje de ultieme gitaar. Zou er heel graag een willen.
    Controlling your minds, smashing your dreams.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten