Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 139 van 1797 EersteEerste ... 39891291371381391401411491892396391139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.381 t/m 1.390 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KamikazaGuitar Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/203214523

Om een of andere reden GAS ik enorm op die gitaar... maar ik weet verder niet precies de kwaliteit ervan, net als de prijs, (op marktplaats staan geen andere, en hij wordt blijkbaar niet meer nieuw verkocht). Iemand wat info? Ik weet natuurlijk ook wel dat het geen topgitaar is, maar een echte afknapper vind ik bijvoorbeeld als een instrument de hele tijd ontstemd...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KamikazaGuitar Bekijk bericht
    Okee, dankje. Is hij dat ook waard? Dingen waar ik vooral waarde aan hecht:

- stemvastheid
    - mag absoluut niet kopzwaar zijn

Verder vind ik een dunne hals wel fijn.

Op youtube ed hebben velen het trouwens over $99, hoe kan de waarde hier zoveel meer zijn dan?
    Niet om het een of ander, maar dit topic is bedoeld om advertenties te melden met eventuele fakers. De epi die jij bedoelt is gewoon echt, en dit topic is niet de plaats om info te gaan vragen over de gitaar. Daarvoor kan je een topic openen, of de zoekfunctie gebruiken.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Moderator-ambities Niels?
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

is dit wel een gibson les paul studio?
    aan de plaatjes herken ik er een gibson les paul standard slash?
    ook vind ik het raar dat de gitaar op de plaatjes zilvere knoppen heeft en op de foto met de beschadiging de originele knoppen.

http://link.marktplaats.nl/203976901
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Gauw halen, volgens mij weet de eigenaar van niets!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Gauw halen, volgens mij weet de eigenaar van niets!
    ja ik heb gemaild of ze m vast willen houden
    als het echt een slash versie is heb ik supper massel
    maar heb nog niks terug gehad aangezien ik gemaild heb om 10 uur ofzo..

even afwachten dus.

EDIT:
    mailtje gekregen, op de foto's de andere knoppen is omdat er 2 setjes knoppen bij zitten.
    als het goed is word de gitaar voor me appart gehouden en zou ik eventueel met mijn vader volgende week kunnen gaan kijken
    zou wel mooi zijn als het nog een standard is ook
    vraag me alleen af wat die zwarte knop in het midde van de knoppen is|?
    Laatst gewijzigd door richwoodplayer; 12 november 2008 om 22:55
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    is dit wel een gibson les paul studio?
    aan de plaatjes herken ik er een gibson les paul standard slash?
    ook vind ik het raar dat de gitaar op de plaatjes zilvere knoppen heeft en op de foto met de beschadiging de originele knoppen.

http://link.marktplaats.nl/203976901
    Ehm... Misschien vals alarm,maar ik vind de plaatsing van de knoppen en brug een beetje vreemd...

Knoppen zitten te ver aan de rand van de body en achter de brug is te veel ruimte...

Second opinion, anyone?

Edit:
    Plaatsing van de tuners klopt ook niet met andere Gibsons (punt van de G hoort tussen de tuners te zitten) en ze zitten ook niet goed verdeeld (de G-tuner zit te dicht bij de B)

En er zit geen originele koffer bij...
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 12 november 2008 om 23:31

Standaard

goed gezien, ik zal een vragen of ze een foto kunnen sturen van de bedrading
    kunnen we meteen zien of het een echte of een neppe is

Standaard

Er horen toch ook ringetjes om de tuners?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    goed gezien, ik zal een vragen of ze een foto kunnen sturen van de bedrading
    kunnen we meteen zien of het een echte of een neppe is
    Goed idee! Hoop voor jou dat het een echte is, maar ik vrees het ergste...

Wat heb ik een hekel aan die -gvd- Chinese namakers... Ze gaan ze nog eens TE goed namaken zodat we het verschil niet meer kunnen zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barkeepert Bekijk bericht
    Er horen toch ook ringetjes om de tuners?
    Ja, maar ook weer niet TE grote ringen (zie musoland)

Standaard

ach, we zullen het wel zien
    als het een echte is heb ik mazzel, zo niet, dan spaar ik toch gewoon door voor een faded of classic.
    en dan nieuw uit de winkel, zodat ik weet dat ze echt zijn
    en als ze geen foto's willen sturen, dan ga ik er ook niet heen denk ik.
    maar over dat logo, die G zit op dezelfde plek als heel veel plaatjes op google hoor?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten