De vorige eigenaar was de eerste eigenaar en heeft ze nooit open gehad...
We gaan maar ff googlen om te kijken of er meerdere 'slachtoffers' geweest zijn.
![]()
De vorige eigenaar was de eerste eigenaar en heeft ze nooit open gehad...
We gaan maar ff googlen om te kijken of er meerdere 'slachtoffers' geweest zijn.
![]()
Laatst gewijzigd door HaroldA; 10 november 2008 om 21:57
Zo. Ik heb even mijn ongenoegen laten blijken richting Marshall.
Hmmm... De dag begon zo goed... Bijna geen files, leuke opdracht op het werk, bijna geen file op de weg terug, lekker gegeten... Crap.Thank you for your message.
HE! Ik heb ook een G12T-75 met 1777 op de speaker!
En deze ad dan?
http://link.marktplaats.nl/203220599
Zouden hier de befaamde 65 watt speakers inzitten? Gezien de biedingen....
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
das balen Harold.....je zou idd 65`s verwachten. Al iets gehoord van Marshall?
Nou weet ik dit niet precies trouwens, maar ik herinner me ook wel eens jcm800 1960`s gezien te hebben met 4x75`s erin. Kan het zijn dat er ook een normale serie 2x12`s met 75`s is?
Nou ja, vergeet niet dat er dus waarschijnlijk een overgangs periode is geweest. Waarin ze dus al wel de nieuwe speaker hadden, maar nog wel het oude type badge. Toen maalde niemand d'r om...
Vervelend, maar een 'mailtje van ongenoegen' naar Marshall lijkt me volledig zinloos. Zij kunnen er toch niets aan doen dat jij van alles klakkeloos aanneemt? Wellicht zeg ik het ietwat cru, maar je had denk ik zelf moeten controleren wat voor speakers d'r in zaten..
Idd balen...
Hiero een JCM 800 1960B van 300 watt (volgens het plaatje).
Die 2 1936 cabs van mij zullen net uit de overgangsperiode komen van G12-65 naar G12-T75.
PM volgt spoedig![]()
succes ermee....de 65 is idd een hele fijne speaker! Kzou ook wel willen dat ik nog een jcm800 cab had....Die klonk echt lekker.
Favorieten/bladwijzers