Strak hoor! Maar ik meende dat jij ook een pedaltrain had?
Mijn geheugen wordt slecht..
Nogal Nielsje, Skietz had eerst een warwick gigboard die ik van hem overnam en hij is toen zelf gaan bouwen, niet onverdienstelijk. Een mooi stevig bord! Komt de GT500 ipv al je vorige drives Schizo? En heb je al bedacht van Chris met je amp gaat doen?
Dit was ooit mijn pedalboard.. (waarvan bijna alle pedalen van gejat/verkocht zijn)
En nu komt er eindelijk weer iets wat op een pedalboard lijkt!
![]()
Laatst gewijzigd door Realeigo; 9 november 2008 om 16:24
Jup, komt in plaats van de rest... Ik gebruik dan vooral kanaal 2 van mijn amp, de GT-500 en een combinatie van die 2 samen.
Nog geen idee wat Chris kan/wil/gaat doen. Eerst maar even wachten tot Chris wat tijd heeft en dan kijken wat uberhaubt de mogelijkheden zijn voor dat 3e kanaal...
We gaan van versie 3.0
Naar versie 4.0!!
Sinds versie 3.0 heb ik wel wat andere opstellingen gehad, waarbij de headrush linksonder op het board zat, de muff linksboven. Heb ook nog een tijdje een MI Audio crunchbox gehad (foto daarvan zwerft nog wel ergens rond hier..) en tijdelijk een MI audio blues pro en Ibanez SML-10.
Sinds de gearmeating bij ons in't hok heb ik besloten dat het een en ander d'r uit mocht, en na wat puzzelen is dit voorlopig m'n gig board.
Volgorde: tuner-phase-möller-ocd-flange-delay.
De Flanger is van Amdek, de delay een BYOC (ex-Nocki), welke in de wacht staat voor enkele mods. Verder nog een bakje voor m'n capo en m'n slide, en een plectrum houder. Heb op het moment toch ruimte over. Wellicht in de toekomst een compressor proberen, of eventueel nog een leuke drive?
De headrush, muff, crunchbox en ltd verkocht, de wah en dod hou ik. Verder heb ik ook nog een frequency analyzer, maar die vind ik te beperkt bruikbaar. Het geheel wordt gevoedt door een godlyke powerall die onder het board hangt.
Mooi hoekje (OCDMOLLERKORG! Gejat zeker?
Favorieten/bladwijzers