Mwa ik vind zwart nog steeds de beste finish voor de Studio die hier te krijgen valt. Al helemaal wanneer ik er blackouts in ga zetten ooit.
Mwa ik vind zwart nog steeds de beste finish voor de Studio die hier te krijgen valt. Al helemaal wanneer ik er blackouts in ga zetten ooit.
Ach zo kan je ook gitaren kopen
Als ze goed klinken dan ben ik al blij, 2 van 4 'main' gitaren vind ik best wel lelijk eigenlijk, maar vanwege de klank mogen ze blijven![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Na helemaal 'warm' te zijn gelopen voor een Les Paul, heb ik na lang zoeken en twijfelen gisteren de 'kogel door de kerk' gejaagd.
Ik wilde wel iets 'speciaals'. Dit is 'm geworden en ben 'mega happy'!!!
Een 26 jaar oude, 99% Mint, 100% originele Les Paul Heritage series Standard 80 Elite...
Standar Heritage series 80 Elite
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Na helemaal 'warm' te zijn gelopen voor een Les Paul, heb ik na lang zoeken en twijfelen gisteren de 'kogel door de kerk' gejaagd.
Ik wilde wel iets 'speciaals'. Dit is 'm geworden en ben 'mega happy'!!!
Een 26 jaar oude - 1982 - , 99% Mint, 100% originele Les Paul Heritage series Standard 80 Elite...
Alsof de gitaar zo nieuw bij Max-guitars uit het rek komt. 2 miniscule beschadigingen op de achterzijde kop, nauwelijks 'bucklewear' wat geoxideerde hardware... 'Tom-Murphy-aged' ;-)
![]()
Laatst gewijzigd door groovieguitarguus; 10 november 2008 om 17:24
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Daar kan ik maar 1 woord op zeggen: WOW !!
Wat een beauty zeg, echt prachtig !!![]()
WOW!
die is echt mooi!!
wou dat ik hem had![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Wauw! enorm mooi ding. En.... Met ebben toets! Super!
Je ziet tegenwoordig veel te weinig Ebben Tutsis...
Screw you guys, I'm going home!!!!
Gefeliciteerd, 't is een mooie. En dat is 't!!
Favorieten/bladwijzers