Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 482 van 1260 EersteEerste ... 382432472480481482483484492532582982 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.811 t/m 4.820 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

vast. maar als het over fenders gaat heeft Mr. Fingers (Fender-Yoda) (echt bijna) altijd gelijk. daarbij ziet het er echt niet wit uit op de foto, eerder groenig.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    vast. maar als het over fenders gaat heeft Mr. Fingers (Fender-Yoda) (echt bijna) altijd gelijk. daarbij ziet het er echt niet wit uit op de foto, eerder groenig.
    tis ook niet echt de beste foto ter wereld. maar goed, als jullie zeggen mind groen, prima, heb geen zin in dit soort discussies
    Never let your wife prevent you from buying gear. A house will not buy a synth, but a synth can buy a house!

Senior Member

Standaard

Nee ik snap de verwarring eigenlijk ook wel.

Het ziet er niet groen uit, maar meer verkleurd wit met een licht groenige gloed. Dat noemen ze mintgreen. En als je naar de Fender-site gaat en daar de specificaties van je gitaar opzoekt staat daar dus ook mintgreen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjS Bekijk bericht
    Nee ik snap de verwarring eigenlijk ook wel.

Het ziet er niet groen uit, maar meer verkleurd wit met een licht groenige gloed. Dat noemen ze mintgreen. En als je naar de Fender-site gaat en daar de specificaties van je gitaar opzoekt staat daar dus ook mintgreen.
    kijk, das tenminste een normaal antwoord ipv ben je kleurenblind en jij je zin.....
    Ik ben ook maar een leek, tis mijn eerste gitaar....
    Never let your wife prevent you from buying gear. A house will not buy a synth, but a synth can buy a house!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Maar als het over fenders gaat heeft Mr. Fingers (Fender-Yoda) (echt bijna) altijd gelijk. daarbij ziet het er echt niet wit uit op de foto, eerder groenig.
    *bloos*

Maar wat squirt4ever zegt:

Uit m'n persoonlijke collectie, het verschil tussen wit (gitaar) en mint (slagplaat).

Desalwelteplus is het gewoon een fantastische gitaar waar je enorm veel plezier aan zult hebben (die strat he!)
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

ik heb er net een spierwit papiertje bij gehouden en idd, tis niet wit, maar om het mindgroen te noemen...ik zal de experts hier en de fender site maar geloven dat het mindgroen is.
    Laatst gewijzigd door bambamstudio; 4 november 2008 om 18:23

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Desalwelteplus is het gewoon een fantastische gitaar waar je enorm veel plezier aan zult hebben (die strat he!)
    thanx dat gaat zeker lukken!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bambamstudio Bekijk bericht
    ik heb er net een spierwit papiertje bij gehouden en idd, tis niet wit, maar om het mindgroen te noemen...ik zal de experts hier en de fender site maar geloven dat het mindgroen is.
    ... weer wat geleerd vandaag, ik wist niet dat ze ook in die kleur gemaakt werden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
    ... weer wat geleerd vandaag, ik wist niet dat ze ook in die kleur gemaakt werden.
    ben je niet de enigste

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bambamstudio Bekijk bericht
    mindgroen .... ben je niet de enigste
    Het is dus mintgroen en enige. Dus niet enigste.
    Om de spraakverwarring compleet te maken.

Oh ja, mooie gitaar, ik zou zelf voor een sunburst zijn gegaan maar à la.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten