Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 11 van 46 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 456

Discussie: niewe gitaar kopen

Standaard

nou kom je nog met je fotos en review of hoe zitie ben erg benieuwd

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Het jochie is twaalf jaar en leeft nog in een wereld waarin hij beschermd word. Naast dit alles krijgt hij via tv, internet enzovoort het beeld door dat als je stoer of cool wilt zijn je de duurste spullen moet hebben want duur = kwaliteit. Daarbij is alles wat hij heeft zo velen male beter dan wat wij hebben het is tenslotte van hem en zijn ouders hebben hem wrsch verteld niets dan het beste voor jou junior.

Straks als hij van de titte van zijn moeder af is gaat hij naar een privaat school. Daar zal hij de meest gedegen opleiding zal krijgen dat er voor veel geld te koop is en zal zij verwaandheid evenredig groeien.

Ondertussen moet hij op kamers en zal wegens desinteresse de gitaar op marktplaats verdwijnen.

te koop:
    Een electrischen guitar made by gibson.
    Ongeveaur 10 jaar oud maar nog in beheaurlijke conditie
    Omdat hij van mij is geweest en ik enkel het beste van het beste prefereeaur weet ik dat hij heel veel geld waard is en zou graag €15.000,00 veaur willen hebben.

prijs is vast heaur pot vol blomme.

Eauw jaah het is enen lester-paulus maar dan een signateaure van slash.
    uitproberen niet meaugelijk.

Jan-peter.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception Bekijk bericht
    Jongetje heeft een beetje eenzijdig beeld van de wereld. Jammer dat dat beeld ook nogal verkeerd is.
    hij komt zichzelf nog eens tegen, als niet alles gaat zoals hij wil.

Senior Member

Standaard

Als ik dit topic zo doorlees lijken jullie allemaal heeeeel jaloers.
    Ben ik ook hoor, maar by the way zo'n dure als beginners gitaar?
    Dan word het er nooit meer leuker op door je later te kunnen verheugen op nieuwe gear waar je al als klein jochie van droomde.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Als ik dit topic zo doorlees lijken jullie allemaal heeeeel jaloers.
    Ben ik ook hoor, maar by the way zo'n dure als beginners gitaar?
    Dan word het er nooit meer leuker op door je later te kunnen verheugen op nieuwe gear waar je al als klein jochie van droomde.
    raar dat we jalours zijn, maar het klinkt wel raar, iemand die begint met spelen op een gibson plus marshall en denkt volgend jaar op tournee te gaan.

Standaard

denken jullie datie nooit weer komt met een review datie de gitaar gekocht heb??

Standaard

nieuw idee voor fender cs, gitaar met goud.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomas k Bekijk bericht
    raar dat we jalours zijn, maar het klinkt wel raar, iemand die begint met spelen op een gibson plus marshall en denkt volgend jaar op tournee te gaan.
    Als je vader in de olie zit koopt hij zo wat tourdata voor je langs de plaatselijke voetbal verenigingen en biljart clubs.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    denken jullie datie nooit weer komt met een review datie de gitaar gekocht heb??
    Daar is die denk ik te ijdel voor, hij zal het er waarschijnlijk nog even komen inwrijven dat hij een LP heeft waar 99.999% van het forum (Dirk_de_waard en Orpheo uitgezonderd) maar van kan dromen!

ben ik blij dat ik alleen maar een telecaster moet hebben

@paultje: Klik
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Hmm, ik ben ook beginner, ben begonnen met de starterpack van m'n zus 1ste maand, toen had ik genoeg geld bij elkaar voor m'n eigen gitaartje, ben er echt hardstikke blij mee, en heb er 130 euro voor betaald, en een amp heb ik 3 week later van m'n pa gekregen van de kringloop af, gewoon goed versterkertje al zeg ik het zelf, ben er gewoon hardstikke blij mee, ik denk dat dit manneke niet in ziet dat je ook blij kan zijn met minder dure/goeie dingen?
    Beginner

J&D LS3 Black, Yamaha JX65D

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten