Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 611 van 1214 EersteEerste ... 1115115616016096106116126136216617111111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.101 t/m 6.110 van 12136
    Senior Member

Standaard

welke amp/midi-spulletjes gebruik je nog (ik zie dat je MIDI-kabel in de EFX zit..)

best handig pedaal hè, die Musicom...
    door plaatsgebrek gebruik ik'm nu alleen als een 'domme' program change MIDI-controller i.c.m. een Lexicon MPX-r1 (Musicom schakelt patches, Lexicon schakelt effectblokken aan/uit + versterker kanalen..)

ook die PARA DI klinkt echt te gek, maar was voor mijn gebruik even niet meer nodig (Godin RMC-piezo's rechtstreeks in mengtafel klinkt ook al erg prima.. maar er zal nog wel 'n preamp kastje bijkomen..)

is die Wahwah trouwens gemod ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillemdaGuide Bekijk bericht
    okay dan, ben al een tijdje bezig met het samenstellen van een nieuw board en heb van alles bedacht en weer van afgestapt.
    Dit is hoe het uiteindelijke board gaat worden, hoef nou alleen nog de kabels te solderen en te maken.

Ik heb alleen nog een lege plek over, zit erover na te denken om er zo'n blackstar pedaal op te zetten, zodat ik als het ware nog een extra kanaal tot mijn beschikking heb.

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Ben heel lang op zoek geweest naar hoe ik het wou, en dan voornamelijk time-based en modulatie. Ge-expirimenteerd dit ook op het board te doen maar dan krijg je weer allemaal kabels van voor naar achteren.

Ik heb uiteindelijk in de fxloop een GRX-4 van Axess hangen met daarin een boss GX-700 en een MXR microamp. 1e loop de gx-700 in, en de send van de Boss op de return, dan de pre-amp van mijn engl screamer 50 head, (input/Send) daarna door de microamp, da's als het ware de solo switch.
    De laatste send van de GRX-4 gaat naar de return van de GX-700 en de output daarvan weer op de return van de GRX-4.

Anyway op deze manier heb ik mijn effecten op de juiste plaats in de keten, en wanneer ik de gx-700 niet gebruik schakel ik 'm uit het signaalpad. En ik heb nog de mogelijkheid om middels CC's enkele effecten aan en uit te zetten in een patch.

Ik wil nog graag zo'n blackstar pedaal erbij op mijn board omdat ik die via de GRX-4 ook weer rechtstreeks op mijn eindversterker kan gooien.

Vind die musicomlab idd erg handig, enige minpuntje is dat je voor het schakelen altijd loop 7&8 kwijt bent, voor mij zou het in sommige situaties handiger zijn hiervoor bv 3&4 voor te gebruiken, maar verder echt een briljant pedaal, boel knaken maar eindelijk klaar in de zoektocht naar de perfecte switcher.

edit- wah pedaal is niet gemod maar is al TB vandaar gewoon voor de switcher.
    Laatst gewijzigd door WillemdaGuide; 31 oktober 2008 om 10:57
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85 Bekijk bericht
    mijn boardje op dit moment plus wat los spul

Zou nog wel een andere delay willen (een met tap), de DLS echo tap lijkt me wel wat. Dat wordt alleen heel wat passen en meten
    Ik heb net ook de soulvibe binnen!, een erg goed pedaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
    Is het voor gitaristen nou zo moeilijk om niet meteen iets te vernielen???

Senior Member

Standaard

Jongens jongens, wat ben ik toch jaloers op al die pedalboards. Het is voor mij nog even wachten tot ik alles bij elkaar verzameld heb wat ik graag wil hebben. Tot nu toe ziet mijn collectie er zo uit:
    - Visual Sound Route 66 (overdrive + compressor)
    - Visual Sound H2O 9 (chorus + delay)
    - Dunlop Crybaby GCB-95 (wah)
    - EXH LPB-1 (boost)
    - Behringer SM200 (auto-swell)
    - Line 6 Liqua-Flange (flanger)
    - Korg DT-10 (tuner)

Ik ben nog op zoek naar een low gain overdrive pedaal. Deze staan voorlopig op mijn testlijstje:
    - Barber LTD
    - Marshall Jackhammer
    - T-Rex Moller
    - Boss FBM-1 Fender ’59 Bassman
    - Digitech Bad Monkey
    - MI Audio Blues Pro

Ik hoop er binnenkort uit te komen zodat ook ik aan de slag kan met zo'n mooie bak met pedalen!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85 Bekijk bericht
    mijn boardje op dit moment plus wat los spul

Zou nog wel een andere delay willen (een met tap), de DLS echo tap lijkt me wel wat. Dat wordt alleen heel wat passen en meten

Dit blijft een van de mooiste boardjes! Hoe is die Zendrive? Ik ben er erg benieuwd naar? Is die een beetje zoals de 808? Hoe klinkt ie? Is ie het geld waard?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillemdaGuide Bekijk bericht
    okay dan, ben al een tijdje bezig met het samenstellen van een nieuw board en heb van alles bedacht en weer van afgestapt.
    Dit is hoe het uiteindelijke board gaat worden, hoef nou alleen nog de kabels te solderen en te maken.

Ik heb alleen nog een lege plek over, zit erover na te denken om er zo'n blackstar pedaal op te zetten, zodat ik als het ware nog een extra kanaal tot mijn beschikking heb.

Hallo Willem,

zijn die platte plugs Switchcraft 228's? Als je een goedkoop adresje hebt voor die pluggen dan hoor ik dat graag..
    Te Koop:
    MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the feable Bekijk bericht
    Dit blijft een van de mooiste boardjes! Hoe is die Zendrive? Ik ben er erg benieuwd naar? Is die een beetje zoals de 808? Hoe klinkt ie? Is ie het geld waard?
    thnx ..Tja hoe klinktie? hmm..Het is wel wat anders dan die 808. Voller geluid, iets meer "romiger" maar toch compact. Je originele gitaar geluid blijft ook heel defineerbaar en kleurt op de een of andere manier veel minder dan bv die 808.
    En ondanks dat er zendrive's voor belachelijk hoge prijzen op MP en ebay staan heb ik er helemaal niet zoveel voor betaald, 179 dollar (+ verzendkosten en helaas nog een douane aanslag). Dus dat viel met de huidige dollar koers best mee.
    Had die bouwer ooit een keer gemaild, en na 5 maanden mailde hij terug of ik er nog een wilde. Want ik stond inmiddels boven aan de wachtlijst en hij had er een voor me liggen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robzilla Bekijk bericht
    Hallo Willem,

zijn die platte plugs Switchcraft 228's? Als je een goedkoop adresje hebt voor die pluggen dan hoor ik dat graag..
    zijn idd switchcraft plugs, al weet ik zo het typenummer niet.
    Ik heb ze uit de us besteld maar da's al een tijdje geleden dus durf je zo niet meer de site te noemen. Wel balen want kom er eigenlijk twee te kort.
    Misschien eens door google halen? moeten toch voldoende webwinkels zijn die dat hebben lijkt me
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Rc-20 vs RC-20XL is hier boven beschreven inderdaad. Het verschil met de RC2 is dat ik de stop functies en de overdub functies handiger zijn (wat mij betreft). En je kunt het 2e pedaal als tap tempo gebruiken als je dat wilt. Vind het toch handiger werken dan de RC2, hoewel de RC wel weer een erg groot voordeel heeft met de ingebouwde drumpatronen, dat had deze looper toch wel afgemaakt.

Voor de rest: Thanks!
    Beetje late reactie.
    Maar op de RC2 kan je nog een extra pedaaltje aansluiten (FSU5 dacht ik), kost 20 euro ofzo en dan kan je ook tap-tempo gebruiken enzo... Ik snap dan ook de meerwaarde van de RC20XL niet goed en al zeker niet waarom die zoveel duurder is/was.
    Maar goed, da's een andere discussie
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    Beetje late reactie.
    Maar op de RC2 kan je nog een extra pedaaltje aansluiten (FSU5 dacht ik), kost 20 euro ofzo en dan kan je ook tap-tempo gebruiken enzo... Ik snap dan ook de meerwaarde van de RC20XL niet goed en al zeker niet waarom die zoveel duurder is/was.
    Maar goed, da's een andere discussie
    Je kunt op de RC20XL ook én een instrument én een mic aansluiten.
    Da's wel handig als je á la KT Tunstall met zang én instrument wil loopen.

Da's dus echt wel een groot voordeel.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten