Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 610 van 1214 EersteEerste ... 1105105606006086096106116126206607101110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.091 t/m 6.100 van 12136
    Senior Member

Standaard

okay dan, ben al een tijdje bezig met het samenstellen van een nieuw board en heb van alles bedacht en weer van afgestapt.
    Dit is hoe het uiteindelijke board gaat worden, hoef nou alleen nog de kabels te solderen en te maken.

Ik heb alleen nog een lege plek over, zit erover na te denken om er zo'n blackstar pedaal op te zetten, zodat ik als het ware nog een extra kanaal tot mijn beschikking heb.

SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Standaard

Hè? welk board is dat nou? Hij lijkt me net iets breder dan de junior, maar een stuk smaller dan de 2.

Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit, maar ligt die looper niet erg onhandig? Lijkt me vrij lastig trappen als je bijvoorbeeld de achterste moet hebben.

@ Joene,

Thanks!
    Yep, volgende week gaan het board en mijn eigen amp mee.. dan weet je altijd wat je kan verwachten .

En hoezo 2e boardje? Kleintje voor thuis en een grote voor gigs oid?
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

lijkt misschien zo doordat ie niet helemaal op de foto staat, het is een gewone 2.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    [LEFT]Ziet er goed uit, maar ligt die looper niet erg onhandig? Lijkt me vrij lastig trappen als je bijvoorbeeld de achterste moet hebben.
    Die looper doet normaliter het switchwerk, pedalen zijn puur "decoratie"
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Hoe gebruik je die looper linksboven in dan? Of zie ik iets vrij drastisch over het hoofd en is dit gewoon geen looper?
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

nou, kastje linksbovenin is eigenlijk een veredelde AB box, die hoef ik alleen in te trappen als ik van gitaar wissel.
    Ook splitst dit kastje het stereo signaal (piezo&mag.) Daar is eigenlijk die bovenste switch voor maar die kan ik gelukkig ook extern schakelen door de schakelmogelijkheid van de musicomlab zodat ik per patch mijn piezo in of uit het geluid haal.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    Een Metalcore voor Joene?
    Hebt ik gekregen! en klinkt op lage gaininstellingen best ok!

Denk ik....
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillemdaGuide Bekijk bericht
    nou, kastje linksbovenin is eigenlijk een veredelde AB box, die hoef ik alleen in te trappen als ik van gitaar wissel.
    Ook splitst dit kastje het stereo signaal (piezo&mag.) Daar is eigenlijk die bovenste switch voor maar die kan ik gelukkig ook extern schakelen door de schakelmogelijkheid van de musicomlab zodat ik per patch mijn piezo in of uit het geluid haal.
    Willem, ik begrijp dus hieruit dat je je piezosignaal naar de Para Acoustic preamp stuurt, toch? Waarom heb je juist voor deze preamp gekozen en heb je ook nog andere preamps geprobeerd? Zo ja, dan verneem ik graag je ervaringen omdat ik ook een preamp voor mijn piezosignaal wil aanschaffen. Ik gebruik hiervoor overigens het GHOST-systeem van GraphTech.

Senior Member

Standaard

Ik ben begonnen de piezo via alleen een actieve DI box naar de tafel te sturen maar dat was toch niet optimaal. Hierna heb ik een Powerblend van Fishman geprobeerd en alhoewel dat qua klank (pre-amp) prima was vond ik hem te groot en is aan/uit voor mij voldoende en heb ik daar niet een heel voetpedaal voor nodig. Uiteindelijk vooral door veel te lezen en te zoeken bij die para Di terecht gekomen. Groot voordeel is dat de para een eigen fx loop heeft zodat je qua effecten zelf ook nog het eea kunt doen.
    Ik heb mijn gitaar dus helaas niet op veel verschillende pre-amp aangesloten om zo de beste te testen, maar qua mogelijkheden, formaat, gebruikersinfo en prijs ben ik voor die Para DI gegaan en daar nog geen seconde spijt van gehad!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten