Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 80

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdag 14 Oktober
    All parts will be in stock again by the end of this week. So if you transfer the money by the end of this week, I can ship your order next week!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maandag 20 Oktober
    I am waiting for the enclosures to arrive, I am expecting them mid of this week, I will ship your order as soon as possible!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vrijdag 24 Oktober
    sorry for the delay, I am waiting for some parts for the A15Mk2 to arrive. I am awaiting them today or tomorrow, your order will be shipped on Monday!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donderdag 30 Oktober
    the parts have arrived yesterday, not on Monday like I was told.
    Your order will be shipped today!
    Allemaal vrij herkenbaar voor de meeste mensen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het (fatsoenlijk) aankomt.
    Ik had het van te voren al gelezen, dus dit was te verwachten. Maar ik heb een beetje op deze situatie ingespeeld.

Senior Member

Standaard

Succes ermee, je moet wel heel erg van je versterker houden om dit gezeur te kunnen harden zég!
    Mwa...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Succes ermee, je moet wel heel erg van je versterker houden om dit gezeur te kunnen harden zég!
    Tja, weetje ... Die Madamp kit kun je daar als enigste kopen, dus daar was ik al vrij gebonden aan.

Ik weet wel 100% zeker dat het wel aan zal komen, en het heeft geen haast bij mij dus dat scheelt ook.
    Als het niet aankomt, dan sta ik altijd mijn recht doormiddel van verschillende weten e.d.
    Zo niet, dan is klaus ongeveer een uurtje rijden hier vandaan en kan ik altijd nog zelf verhaal gaan halen.

Maar dat is allemaal niet nodig, want ik heb gisteren en vandaag een emailtje gekregen dat er 2 pakketjes waren verzonden

Senior Member

Standaard

Succes met de bouw, Lenny!
    Echt petje af dat je hier aan begint.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Ik bestel ook regelmatig bij musikding maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit problemen gehad.
    Tuurlijk wel iets verkeerd ontvangen maar dat heb ik ook bij newtone en banzai.
    Maandag voor ongeveer €100,- aan kleinere onderdelen besteld en vandaag binnen.

Maar mijn positieve gedachten werkt niet op tegen de vele negatieve.

Senior Member

Standaard

Jij bent niet de enige met positieve gedachten hoor
    Mijn enige bedenking is dat Klaus een beetje meer info zou moeten geven zonder dat je hem eerst 10 keer mailt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Heel vreemd: dinsdag is mijn pakje verzonden en gisteren was het blijkbaar al thuis. Goeie boel!

Senior Member

Standaard

Pakketje dat maandag verzonden is, is vandaag aangekomen. Er zat zelfs een extra in waarmee ik een batterij kan koppelen aan mn effecten. Een emergency power supply dus. Wel fijn. Als hij nu nog zorgt dat er geen mails meer kwijt geraken (en de post geen pakketten verliest) dan ben ik erg tevreden over musikding.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Pakketje dat maandag verzonden is, is vandaag aangekomen. Er zat zelfs een extra in waarmee ik een batterij kan koppelen aan mn effecten. Een emergency power supply dus. Wel fijn. Als hij nu nog zorgt dat er geen mails meer kwijt geraken (en de post geen pakketten verliest) dan ben ik erg tevreden over musikding.
    Dat batterijding zat er bij mij ook bij.

Senior Member

Standaard

Yep, ook hier mijn bestelling aangekomen met zo'n batterij dinges.
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten