Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
Hey Orpheo, het lijkt ook dat jij, telkens als jij diezelfde amp getest hebt, steeds weer andere bevindingen en meningen over die amp hebt? Test je dan steeds op andere dingen, of weet je eigenlijk (nog) niet wat je zoekt/wil?
Het zou ook kunnen dat je weer te specifiek test/luistert/kijkt.

Ik vind het allemaal een beetje verwarrend worden eigenlijk

Trouwens, je hebt toch nog die CMW? Jammer dat je zo'n aversie hebt tegen pedaaltjes, want als hij net zo goed reageert op pedaaltjes als andere CMW's die ik gehoord heb, zou je dat eigenlijk ook eens moeten proberen, ondanks je fobie

Tis maar een tipje

de cmw heeft (tijdelijk) pensioen. met high gain is ie niet strak genoeg.en; ik wil geen pedalen. het is geen fobie, maar aversie.

Over de hook (ik neem aan dat je 't daarover hebt?): ik heb niet het idee dat deze hook van vandaag representatief is. ik heb meerdere hooks getest, maar deze was gewoon niet goed. ik weet niet waar 't aan lag. wat ik wel merk, is dat er wel iets in het karakter zit waar ik niet goed mee uit de voeten kan. iets taaigs zeg maar. hoe dichter ik bij de amp kom die ik echt wil hebben ,hoe kritischer ik ga luisteren.

maar dat van de supernova; dat strookt behoorlijk met mijn vorige ervaringen ermee.

over de powerball: ik heb 'm 2 a 3 jaar geleden voor 't laatst getest, dus of mijn techniek is veranderd, of mijn geheugen klopt niet. de invador, tja, verkeerde cab toen kan n hoop uitmaken, of gewoon slecht ingesteld; de verkoper stond erop 'm in te stellen, en ik gaf wel aanwijzingen, maar t was 't net niet;nu dus wel, omdat ik het zelf kon doen.

de sigx van VHT heb ik ook geprobeerd, maar die had de mank die ik van de week aantipte: kanaal 2 en 3 zijn gewoon hetzelfde, maar dan met een verschil in gain. het is echt niet divers genoeg.

ik heb er goeie hoop op welke het gaat/gaan worden. ik weet precies wat ik zoek, ik luister alleen steeds preciezer en kritischer, en dan komt er wat boven water wat ik of al eens eerder hoorde en wat niet werkt, of iets dat juist heel prettig is. dat de koch, jvm, hook en sigx afvielen was voor mij eigenlijk geen verrassing.

ik snap dat 't warrig overkomt, maar ik probeer t juist zo duidelijk mogelijk te vertellen allemaal :P