Ok ik kom met een heel gekke suggestie. JVM heeft te weinig punch. Als je hem nou laat modden met Mercury Magnetics OT en Choke, hier halen mensen veel meer punch en definitie uit. Misschien een andere versterker naar je wensen laten modden. Dit kan de sounds misschien wel wat meer in richting brengen van wat je uiteindelijk wilt. Soldano slo100 heeft heerlijk gedefinieerde high gain, voldoende clean en mooie scheur. Duur maar een suggestie.
Ik heb nu een Marshall DSL welke ik snel ga modden, deze heeft wel de scheur en de clean alleen mist wel de punch en definitie. Die 5150 high gain of mark4 high gain ga ik niet halen maar samen met mijn London city heb ik dan ook nog een plexi scheur.
Wat ook een apparte suggestie is. Een London city, deze modden of laten modden. Er is een heel nuttig topic over. Voor zon 200 euro ofzo kan je er wel 1 kopen als je deze voor 200 laat modden heb je mooie clean en scheur dan kan je hier een 5150 of mark 4 naast doen.
Gekke ideeen maar misschien heb je er wat aan.
Laat dat over die JVM maar, had je post erboven niet goed gelezen sorry
Ik snap wel dat je deze dingen samen wilt in een amp. Ik wil eigenlijk precies hetzelde dus ik ben erg nieuwsgierig naar wat het wordt.
Succes met de zoek toch![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers